• In Augustus dit jaar maken wij op aarde kans om geraakt te worden door een komeet met een doorsnede van ongeveer 1.6 kilometer. Deze komeet wordt momenteel door o.a. NASA in de gaten gehouden.

    Door de zwaartekracht die wordt uitgeoefend op deze komeet door de aarde en het magnetisch veld van de aarde bestaat de kans dat de komeet op de aarde kan inslaan. Onderzoekers denken bij een inslag aan een ramp van catastrofaal formaat.

    bron (want het lukt me niet normaal): http://www.deechtewereld.nl/nieuws/ruimtevaart/161-komeet-in-aantocht-met-mogelijke-zware-gevolgen
    We gaan wel vaak vaarwel zeggen dit jaar.:|

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 9:47 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Barbossa schreef:
    Maar ik vind 't vreemd dat er op geen enkele nieuwssite zoiets staat.. (NOS, RTLnieuws etc.)



    Ik had niet veel anders verwacht. De overheid houd zoveel voor ons alle achter. Je moet eens vaker op nujij.nl komen dan kom je erg veel tegen.


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    Maar sommige dingen moeten worden achtergehouden om paniek/chaos te voorkomen (cat) Ik bedoel hiermee te zeggen, hoe zeker is dit? Als het al niet op zulke sites staat..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stereophonic schreef:
    Het zou zwaar kut zijn, maar ik denk niet dat zo'n actie als in de film Armageddon zal helpen. We'll seeee. If we die, we die the same. *O*


    None but ourselves can free our minds.

    Barbossa schreef:
    Maar sommige dingen moeten worden achtergehouden om paniek/chaos te voorkomen (cat) Ik bedoel hiermee te zeggen, hoe zeker is dit? Als het al niet op zulke sites staat..


    Dat zetten ze veelkans niet op die sites om paniek te voorkomen, net als je al zei.


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    inloggen schreef:
    (...)

    Dat zetten ze veelkans niet op die sites om paniek te voorkomen, net als je al zei.

    Nuh. Don't think so (: Het is toch al bekend.. so. Ik denk dat er nog te weinig over bekend is om het op TV te tonen.


    "I shut my eyes in order to see.'