• Ik word helemaal gek van het feit dat 'Beliebers' allemaal gezien worden als hysterische meiden, die selena haatbrieven / tweets schrijven en denken dat ze uiteindelijk met Justin zullen trouwen.

    Ik ben ook belieber, ik ben ook geen hysterisch wijf. Ik schrijf Selena geen haatbrieven of tweets. Ik heb het niet zo op haar, maar dat was al ver voordat 'Jelena' ontstond. Plus ik denk niet dat ik uiteindelijk met Justin zal trouwen.

    Ik vind gewoon dat alle beliebers in een hokje worden geduwd :Y)
    Zo, mijn zegje ook weer gedaan.



    To infinity and beyond •

    Nah, niks mis met Beliebers. De overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 11:59 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    Nah, niks mis met Beliebers. Gewoon de overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:


    I am an idiot, I move.

    Tjaa... Het is een blijft ee Hype.


    Some angels have no wings.

    Het zij de meeste dat zo doen
    3/4 van beliebers is zo hysterisch 1/4 niet en waarschijnlijk zit jij bij die 1/4


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Okeee, Joy, ik ben met je eens!

    I'm not a belieber.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mayfly schreef:
    Nah, niks mis met Beliebers. De overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    Ik ben het met je eens.
    I'm a belieber. Ik ben niet hysterisch, ik denk niet dat ik met hem ga trouwen etc. Precies wat jij zegt.
    Het zijn lang niet allemaal hysterische, gek geworden meisjes


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    I'm a belieber and proud of it, en je hebt gelijk.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben het met je eens. Ik ben dan wel geen belieber, maar dan nog. Ik vind het allemaal zo overdreven. Echt niet iedereen is hysterisch. Alleen omdat er fans zijn die zo hysterisch en abnormaal doen betekend het nog niet dat iedereen het doet.

    Helaas houd je dit altijd (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Forward schreef:
    I'm a belieber and proud of it, en je hebt gelijk.


    AMBER?! Ben jij een belieber?
    Oja, wist ik wel....(joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bosworth schreef:
    Ik word helemaal gek van het feit dat 'Beliebers' allemaal gezien worden als hysterische meiden, die selena haatbrieven / tweets schrijven en denken dat ze uiteindelijk met Justin zullen trouwen.

    Ik ben ook belieber, ik ben ook geen hysterisch wijf. Ik schrijf Selena geen haatbrieven of tweets. Ik heb het niet zo op haar, maar dat was al ver voordat 'Jelena' ontstond. Plus ik denk niet dat ik uiteindelijk met Justin zal trouwen.

    Ik vind gewoon dat alle beliebers in een hokje worden geduwd :Y)
    Zo, mijn zegje ook weer gedaan.




    je hebt gelijk meid. als ze egt eeen belieber waren gunden ze justin het dat hij gelukkig met selina is:Y)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik ben niet echt een belieber ofzo, maar ik vind zijn muziek wel superleuk.

    Maar goed, er blijven gewoon altijd mensen bestaan die gewoon iets overdrijven/te enthousiast zijn.


    What's the point of living, when there's no death?

    Toevallig, ik was net een liedje van Justin Bieber aan het luisteren. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Nee jij gaat met Ryan trouwen. ;D
    & I'm agree.


    Let's grow together as this world falls apart.