• Ik word helemaal gek van het feit dat 'Beliebers' allemaal gezien worden als hysterische meiden, die selena haatbrieven / tweets schrijven en denken dat ze uiteindelijk met Justin zullen trouwen.

    Ik ben ook belieber, ik ben ook geen hysterisch wijf. Ik schrijf Selena geen haatbrieven of tweets. Ik heb het niet zo op haar, maar dat was al ver voordat 'Jelena' ontstond. Plus ik denk niet dat ik uiteindelijk met Justin zal trouwen.

    Ik vind gewoon dat alle beliebers in een hokje worden geduwd :Y)
    Zo, mijn zegje ook weer gedaan.



    To infinity and beyond •

    Through schreef:
    I'm not a belieber.


    †

    Dat is altijd zo,doe je niks aan. Veel beliebers zijn nu eenmaal zo dus dan is het logisch dat mensen zo over ze denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het gaat mij ook niet om beliebers, maar om de hysterische beliebers :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De Beliebers worden zo gezien, omdat enkel de overdreven fans opgemerkt worden. De fans zoals jou vallen niet op, omdat ze gewoon van Justin's muziek genieten en zich geen zorgen maken over zijn relaties.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb respect voor de mensen die écht fan zijn van Justin.
    Maar die histerische fakers die de Jobro's verlieten omdat Bieber in was kunnen mijn kont likken

    Mayfly schreef:
    Nah, niks mis met Beliebers. De overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Negatieve dingen vallen altijd meer op dan positieve dingen ^^


    Life is hard and then we die

    Oke.


    -

    Mayfly schreef:
    Nah, niks mis met Beliebers. De overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Van mij mag iedereen fan van hem zijn, maar zoals vele hier al zeggen.
    Je hebt echte fans, en je hebt de hysterische/hyperende/zogenaamde-toekomstige-echtgenote stalkers ^^


    We were blessed with this curse.

    Snickers schreef:
    Ik ben het met je eens.
    I'm a belieber. Ik ben niet hysterisch, ik denk niet dat ik met hem ga trouwen etc. Precies wat jij zegt.
    Het zijn lang niet allemaal hysterische, gek geworden meisjes


    I´m nothing special.

    Mayfly schreef:
    Nah, niks mis met Beliebers. De overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mayfly schreef:
    Nah, niks mis met Beliebers. De overdreven ones zijn gewoon zwaar irritant. De normale mensen die gewoon Justin hartstikke leuk vinden, daar is niets mis mee. c:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ah, stigmatisering, wat ga je er aan doen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Helemaal mee eens,


    May the odds be ever in your favor