• ik ga mijn verhaal Fucking Perfect herschrijven, en ik heb dus ook nieuwe rollen nodig., ;3

    Het ijskoude water stroomde over Dexter zijn lichaam heen, terwijl zijn boekentas ondereen andere straal werd leeg gegooid. Hij wilde het tegenhouden maar werd teruggeduwd. Dexter stond machteloos, tegenover de vijf jongens van het football-team.
    Het akelige gelach werd al minder, waarneer de jongens een voor een de kleedkamer verlieten.
    Doodsteel bleef Dexter zitten totdat hij zeker wist dat hij alleen was.
    Hij krabbelde overeind en zette alle douches uit. Wanhopig keek hij naar zijn doorweekte schoolboeken in de hoek.
    Maar zijn tijd komt nog wel.
    ooit.

    -Dexter is een jongen die er voor gemaakt is om gepest te worden.
    Totdat het getreiter, hem bijna vataal word.


    Rollen
    #Beste vriendin Dexter; Sya Mei-Lan
    #Vampier die Dexter verandert
    #Vampiers uit een dezelfe clan; Jade Utau Aicie, Lovanna Asplund
    #Football-spelers
    #Cheerleaders; Lucy Petal Melark, Mila James Perisic
    #Leerlingen

    Invullen
    ~Rol;
    ~Gehelle naam;
    ~Roepnaam;
    ~Leeftijd;Voor de vampiers geld ook geboortedatum en transformatiedatum
    ~Uiterlijk;Foto+Beschrijving. Liefst geen bekende persoonen, maar wel een duidelijke foto.
    ~Karakter; UItgebreid, dus niet alleen maar kenmerken opschrijven. ik moet er immers een zo'n uitgebreid mogelijk personage van maken.
    ~Geschiedenis;Dus voor de vampiers hoe ze getransformeert zijn en voor de mensen hun thuisituatie.
    ~Extra's;
    ~Title?;

    Extra; Dexter is 18 en woont in Chicago.
    En niet elke vampier is tussen de 16 en 19, daarbij is het geen twilight verhaal. dus ze zijn niet 'vegataries' Ze zijn dus moordlustig!


    OPGELET; ik wil nogmaals duidelijk maken, dat de vampiers die ik bedoel, echt vampiers zijn. met echte vampiers bedoel ik niet die van twilight. maar die met rode ogen en die het liefst elk levend wezen dat ze tegenkomen verslinden.,
    vandaar dat ik er niet zoveel rollen uti heb kunnen halen., ;x [a]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 12:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    meer rollen zijn bekend., ;3
    -sorry dat het wat lang duurde, maar had een druk wiekend., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''