• Hoi piepeloi (cat)

    Ik mag mijn eerste shirt van Babycakes bestellen, yay. Maar, er staat bij het artikel dat ze groot uitvallen en dat ze wijd gedragen moeten worden. Maar ik heb het niet zo op superwijde shirts.. Dus moet je ze dan een maat kleiner nemen of de maat zie je altijd hebt? (krul)

    Bijvoorbeeld: Normaal heb ik een m. Kan ik dan beter een s of een m bestellen? =3

    EDIT:
    Nu twijfel ik tussen een paar, ghehe.
    Eén
    Twee
    of Drie

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 16:20 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een s, als er staat dat ze klein uitvallen;)

    Ik zal een S bestellen als hij groot uitvalt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Danku voor de reacties (cat).
    Ik twijfel tussen een paar, ghehe.
    Eén
    Twee
    of Drie


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een S, als er staat dat ze groot vallen.
    Maar misschien hebben ze een size chart? Dan kan je gewoon even meten. (nerd)
    & ik vind 1 en 3 het leukste.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik zeg 3 :3

    Nou, kijk dit staat er bij :3

    Babycakes shirts vallen groot, en horen dus ook oversized gedragen te worden. Een S valt dus al snel als een M, dit geld voor alle maten. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BBYCKS IS LIEFDE!
    Ga je naar de BBYCKS party in A'dam?
    Ik ga er misschien heen en Bo aka IDGAF ook :9~

    BTW 3 of 2 en S haha :9~

    Delicate schreef:
    BBYCKS IS LIEFDE!
    Ga je naar de BBYCKS party in A'dam?
    Ik ga er misschien heen en Bo aka IDGAF ook :9~


    Dat is toch in september? =O De party?

    Over de maat.. Heb jij al BBYCKS shirt(s)? :'D want de Attitude doet heel dom over ruilen, dan moet je súperveel verzendkosten betalen (3 keer! .__.), dus ik heb liever meteen een goede XD

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 16:38 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neem de eerste en dan moet je een S nemen als ie groot valt al vind ik dat babycakes shirts wijd gedragen moeten worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geesz schreef:
    (...)

    Dat is toch in september? =O De party?

    Over de maat.. Heb jij al BBYCKS shirt(s)? :'D want de Attitude doet heel dom over ruilen, dan moet je súperveel verzendkosten betalen (3 keer! .__.), dus ik heb liever meteen een goede XD

    Neee 3 oktober! :9~
    En nee ik heb nog geen shirt maar ik wou d'r wel een bestellen alleen mijn ouders doen moeilijk D: En ik bestel het gewoon bij de BBYCKS site zelf (krul) En ik zou S nemen en zoals NYC al zegt is het leuk als BBYCKS wijd worden gedragen 8D

    Nirvana schreef:
    Ik zeg 3 :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kon ze passen, aangezien ik in de winkel was :') maar je bent er al over uit welke maat je neemt denk ik ?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Sergio schreef:
    Een S, als er staat dat ze groot vallen.
    Maar misschien hebben ze een size chart? Dan kan je gewoon even meten. (nerd)
    & ik vind 1 en 3 het leukste.

    mee eens! :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je S hebt, pak dan ook s. Ik had M besteld omdat ik de maten niet goed wist, hij valt me nu nog te groot en het is al ruim anderhalf jaar geleden.


    your eyes are like stars in the night.