• [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 17:33 ]

    Done!

    Laat het bij één topic, wil je.


    Heaven is a place that we all have

    Seriously, alleen hiervoor een account aangemaakt?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ehm, nee.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gibbs schreef:
    Seriously, alleen hiervoor een account aangemaakt?

    Ik snap niet dat dit nog toegestaan wordt op Quizlet. Meerdere weken lid, prima. Maar niet als ze alleen een account maken voor reclame. Ook snap ik niet dat dit wel mag, en iemand die reclame maakt voor een fantasy evenement niet, die persoon werd direct geband.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 17:14 ]

    Geralt schreef:
    (...)
    Ik snap niet dat dit nog toegestaan wordt op Quizlet. Meerdere weken lid, prima. Maar niet als ze alleen een account maken voor reclame. Ook snap ik niet dat dit wel mag, en iemand die reclame maakt voor een fantasy evenement niet, die persoon werd direct geband.


    Wie maakte reclame voor welk fantasy evenement? Ik wil naar fantasy evenementen! (baby)
    Maar dat topic zal zeker wel niet mogen doordat je dan reclame maakt voor een winstdinges iets oid? En met de website van dit topic wordt geen geld verdient? Althans, ik gok hierop. Hoewel dan de "Wie gaat er nog meer naar dit of dat?" topics dan ook niet zouden mogen naar mijn idee...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wie maakte reclame voor welk fantasy evenement? Ik wil naar fantasy evenementen! (baby)
    Maar dat topic zal zeker wel niet mogen doordat je dan reclame maakt voor een winstdinges iets oid? En met de website van dit topic wordt geen geld verdient? Althans, ik gok hierop. Hoewel dan de "Wie gaat er nog meer naar dit of dat?" topics dan ook niet zouden mogen naar mijn idee...

    Eentje die een ban kreeg, Magic *nog iets&
    Zolang het maar leden zijn die minstens een maand ofzo op Q zitten vind ik het niet erg.

    En lol, de persoon heeft zijn account geïnactiveerd

    Lolol :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •