• ik heb dus een tweelingzus & we zijn erg héél erg close.
    meestal heel erg leuk natuurlijk, maar nu gaan we volgend jaar misschien een andere richting doen omdat zij beter is in wiskunde & ik in talen, maar we hebben altijd samen gezeten & dat gaat zo raar zijn!
    zij wil mss zelfs naar de talenrichting gaan, maar dat vind ik dan ook weer niet goed voor haar.
    wij zijn ook nooit ergens apart &zo...
    eigenlijk is dat misschien niet goed geweest.
    maar het gaat gewoon héél raar zijn om haar niet meer altijd bij me te hebben...
    sorry voor dit saaie stuk maar zijn er misschien nog tweeling-delen die dit snappen?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Jaa dat lijkt me inderdaad wel vreemd ja. Maar ja, ooit moet je leren om op jezelf te kunnen rekenen en zelf door het leven te gaan. Maar wees blij dat jullie zusjes zijn, die blijven altijd wel samen (:


    Sometimes it's best not to care.

    dat is wel waar ja. (:
    dankjewel (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    jullie moeten ooit een keertje een andere weg gaan, jullie kunnen elkaar nu nog zien in de pauze's enzo. het zal wel raar zijn in het begin, maar je zal vast ook wel weer andere vrienden maken, en dan mis je haar misschien wat minder (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben zelf ook 2ling me zus en ik gingen naar een andere school maar het is goed als je een beetje afstand van elkaar doet (: dan kan je eigelijk dingen doen je zelf wilt (: en ja in het begin is het raar maar uiteindelijk ben je blij dat je dat gedaan heb :Y)


    Shoganai i ne~

    jaa, daar hebben jullie wel gelijk in...
    maar thuis zijn wij ook altijd samen, dezelfde kamer, dezelfde vrienden,...
    maar idd, we kunnen toch niet voor eeuwig samen blijven. ;}


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Embrace schreef:
    Jaa dat lijkt me inderdaad wel vreemd ja. Maar ja, ooit moet je leren om op jezelf te kunnen rekenen en zelf door het leven te gaan. Maar wees blij dat jullie zusjes zijn, die blijven altijd wel samen (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb een tweelingzus gehad, dus ik weet hoe het is om zonder te leven, maar dan ook voor altijd..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Ik heb een tweelingzus gehad, dus ik weet hoe het is om zonder te leven, maar dan ook voor altijd..

    wat si er dan gebeurd als ik vragen mag o.O


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    (...)
    wat si er dan gebeurd als ik vragen mag o.O


    Ze kwam om in een stom auto-ongeluk. Een auto die door rood reed..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Ze kwam om in een stom auto-ongeluk. Een auto die door rood reed..

    aaaahhhh als ik er aan denk dat het bij mij zus gebeurt (tweeling) omg ik krijg nu al bijna tranen in me ogen ;_;
    *cyberhug*


    Shoganai i ne~

    Is in het begin rot, maar het went wel. Je kunt later ook lastig met dezelfde man trouwen enzo. ;)

    BePretending schreef:
    (...)
    aaaahhhh als ik er aan denk dat het bij mij zus gebeurt (tweeling) omg ik krijg nu al bijna tranen in me ogen ;_;
    *cyberhug*


    Dankje, maar ik kan er nu mee leven. Het is moeilijk en dat zal het blijven, maar het leven gaat helaas door..


    Have you ever been alone in a crowded room?