• Ik had dus het idee om een serie te beginnen over het ontstaan van de goden en godinnen van de seizoenen, maar dan op mijn eigen manier. :')
    Lijkt het jullie wat of kan ik het beter voor mezelf houden? :'D


    Heb je jezelf ooit wel eens afgevraagd hoe onze seizoenen ontstaan zijn? Hoe ze geboren werden en waarom? Ieder draagt zijn eigen verhaal en allen zijn daarom een geschenk, hoe heet of koud het ook onder de voeten van de drager ervan kan worden. Ik heb het me nooit afgevraagd, tot ik haar in de koudste en moeilijkste tijd van mijn zoektocht vond.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Doe :3
    Klinkt echt vet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Normaal zou ik zulke dingen niet lezen, maar het zal vast wel in een Nancy-jasje gestoken worden dus ik zeg doen :9~

    Pinocchio schreef:
    Normaal zou ik zulke dingen niet lezen, maar het zal vast wel in een Nancy-jasje gestoken worden dus ik zeg doen :9~


    Haha, dat wil ik wel proberen ja. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Doen! :D


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik hou van mythologie en goden en alles dus doen ;D


    SLOAN.

    Ik zou het lezen, dus doen!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Peeta schreef:
    Ik hou van mythologie en goden en alles dus doen ;D


    Mm, het wordt wel grotendeels fantasy hoor. ;D
    Ik heb hier niet echt per definitie bestaande goden voor in gedachten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.