• klaagzeurjankjengeldrein
    Ik ben het echt zat dat niemand het ook maar iets schijnt te interesseren hoe het met mij gaat. Helemaal omdat ik me al 3 dagen klote voel. Moet ik soms van de daken gaan schreeuwen voordat het iemand eens iets interesseert?! Ik ben het zat dat ik altijd aan anderen moet vragen hoe het met ze gaat, maar dat er nooit eens iemand oprecht wil weten hoe het met mij gaat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Kijk weet je, ik ben nu gewoon ontzettend chagrijnig, en ik moet het ergens kwijt. Dat is hier, aangezien ik het nu nergens anders kwijt kan. Ik weet ook heus wel dat ik me morgen weer oke voel.


    Dat is geen probleem dan, maar je typt hier neer dat niémand jou helpt terwijl jij iedereen helpt. Mensen kunnen niet ruiken dat het slecht met je gaat, dat moet je zeggen of laten merken, -of niet, maar dan weten ze het ook niet-.
    Thats all I had to say.


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Dat is geen probleem dan, maar je typt hier neer dat niémand jou helpt terwijl jij iedereen helpt. Mensen kunnen niet ruiken dat het slecht met je gaat, dat moet je zeggen of laten merken, -of niet, maar dan weten ze het ook niet-.
    Thats all I had to say.

    Laten merken doe ik vaak genoeg, maar de meeste interesseert het gewoon niet.
    Ik weet ook heus wel dat er mensen zijn die het slechter hebben dan ik, maar is dat dan een reden om me maar niet rot te voelen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als je niks laat weten kunnen ze ook niks doen. Iedereen heeft zijn of haar problemen en het is niet zo als jij eenprobleem heb dat de wereld luisterd. We hebben een mond gekregen om te praten. En abders luisterje niet naar hun gezeur.


    Some angels have no wings.

    3AM schreef:
    (...)
    Laten merken doe ik vaak genoeg, maar de meeste interesseert het gewoon niet.
    Ik weet ook heus wel dat er mensen zijn die het slechter hebben dan ik, maar is dat dan een reden om me maar niet rot te voelen?


    Dat is wel een reden om je even kut te voelen en je er daarna gewoon weer overheen te zetten. Veel mensen zijn egoïstisch, dus ze gaan je niet zomaar helpen. Misschien moet je tegen die vrienden zeggen dat je je kut voelt en het lullig vind dat ze jou niet helpen, dan snappen ze zelf wat ze verkeerd doen. Of voortaan niet meer naar hun luisteren als zei je nodig hebben, maar er zitten vast wel een paar aardige mensen tussen die je wel willen helpen als je het aangeeft.


    your knife my back. my gun, your head.

    Don't fight, please!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    Don't fight, please!


    We don't fight :'D, 't is gwn een normale discussie?


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    We don't fight :'D, 't is gwn een normale discussie?

    Ik waarschuw alleen maar. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Dat is wel een reden om je even kut te voelen en je er daarna gewoon weer overheen te zetten. Veel mensen zijn egoïstisch, dus ze gaan je niet zomaar helpen. Misschien moet je tegen die vrienden zeggen dat je je kut voelt en het lullig vind dat ze jou niet helpen, dan snappen ze zelf wat ze verkeerd doen. Of voortaan niet meer naar hun luisteren als zei je nodig hebben, maar er zitten vast wel een paar aardige mensen tussen die je wel willen helpen als je het aangeeft.

    Me erover heen zetten gaat met sommige dingen gewoon niet zo makkelijk, helaas.
    Die laatste 2 dingen zou ik eens kunnen proberen ja.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    We don't fight :'D, 't is gwn een normale discussie?

    Het had op een gevecht kunnen uitlopen :') Ik ben er chagrijnig genoeg voor haha


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Het had op een gevecht kunnen uitlopen :') Ik ben er chagrijnig genoeg voor haha


    Ik niet + het is niet echt een onderwerp om over te vechten.
    Succes met je beter gaan voelen (cat) probeer chocolademelk :3


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Ik niet + het is niet echt een onderwerp om over te vechten.
    Succes met je beter gaan voelen (cat) probeer chocolademelk :3

    Heb ik niet in huis :') Ik heb helemaal niks qua snoep, chips of ander troost eten in huis :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Heb ik niet in huis :') Ik heb helemaal niks qua snoep, chips of ander troost eten in huis :')


    Sigaretten! (cat)
    of
    Koffie :3


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Sigaretten! (cat)
    of
    Koffie :3

    Ik rook niet in huis, vinden mijn ouders niet chill. En van koffie word ik wakker, terwijl het de bedoeling is dat ik nu ga slapen aangezien mijn wekker morgen om kwart over 6 gaat :') Dus ik denk dat ik dat maar eens ga doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ZO voel ik me dus ook altijd! AL mijn hele leven lang! Maar ik bedoel, soms dat zet ik de meeste chagerijnigste gezicht op en dan merken mensen het nog steeds niet. Ik ben het ook zat, maar ik krop alles in 1 en gooiu het op 1 moment er allemaal uit en dat verschilt per tijd er tussen. Maar, ik weet dus ook niet wat je precie smoet doen. UIt schreeuwen, maar ik denk ook geowon dat je drm deze topic heb gemaakt...

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Er zijn mensen die geen opa meer hebben, hun kat is aangereden en die over straat zwerven, dus ja, ik noem je een aansteller. Jij kunt toch ook niet ruiken met wie het kut gaat? Dus hun dat ook niet bij jou, en het is nou eenmaal zo dat mensen niet langs een vrolijk gezicht kunnen kijken, dus vragen om hulp is de oplossing, anders krijg je die namelijk niet.


    Ze wilt hulp, niet joun gezeur.