• Hoi Quizletters. (:

    Ik zit op toneelles, en we hebben deze week een nogal emotionele opdracht gekregen.
    We hebben al vaker opdrachten gekregen waar we onze emoties helemaal bij bloot moeten leggen, maar nu krijgen we er één waar we een week op moeten concentreren.
    Het komt erop neer dat we drie nummers hebben gekregen, waaruit we mogen kiezen.
    Hans Zimmer - Time
    Damien Rice - Older Chests
    Coldplay - Fix You
    Het zou fijn zijn als je ze allemaal even luistert, want dan begrijp je het denk ik meer.
    Ik vind dit een hele moeilijk opdracht. Ik denk dat ik ga voor het nummer van Hans Zimmer, maar ik weet niet zeker aangezien ik het met een ander erbij doe.
    Ik weet niet hoe ik het moet doen. Die nummers vind ik allemaal heel erg mooi, en ze raken mij allemaal. Ik vraag me alleen af hoe ik dit ga doen, als toneel...
    Ik heb al eens eerder een opdracht gedaan, met muziek eronder. Ik was de overlijdende zus, en mijn broer zorgde voor mij. Al jarenlang, hij had geen sociaal leven meer.
    Toen ik dat speelde moest ik ook echt huilen, en hij ook omdat het zo intens was en we het allebei echt voelden.
    (Andere groepjes moesten ook huilen, haha.) Dus het is niets nieuws, maar omdat we dit nu moeten voorbereiden... is nog lastiger.
    Zucht. Heeft iemand dit ook eens moeten doen of zo? Of hoe zou jij dit aanpakken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wauw, wat een moeilijke opdracht.
    Het enige wat ik kan zeggen is: Suc6 (flower)
    Want ik heb helemaal geen verstand van acteren enzo.

    TAKE MOTHERFUCKING ZIMMEEEERR.

    ik weet nu al, zonder die andere te beluisteren, dat die van Hans Zimmer 41265415x beter is :')

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zou coldplay nemen!
    alleen zou echt niet weten wat je erbij aan zou moeten :S
    aangezien het nmmr fix me heet
    iets met een ziekte?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou zelf voor Fix you kiezen :')

    Ik vind 't trouwens wel een hele mooie opdracht o_o Maar heel moeilijk, mmja.

    Ik denk wel dat die van Hans Zimmer mooier is om op te spelen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    Ik zou zelf voor Fix you kiezen :')

    Ik vind 't trouwens wel een hele mooie opdracht o_o Maar heel moeilijk, mmja.

    Ik denk wel dat die van Hans Zimmer mooier is om op te spelen.

    Ja, dat dacht ik dus ook.
    Maar ik vind het gewoon zó moeilijk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik dacht zelf aan iemand die vast zit aan iets en naar iemand toe probeert te reiken, hmm, maar tijd te kort heeft. Pfft... *denk* Of gewoon iemand die op de een of andere manier niet bij de ander kan komen, maar het toch een zaak van leven en dood is :'D Drama, drama. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'