• Ja, ik kan veel beter shoppen met m'n vader dan met m'n moeder. Mijn mama gaat dan de hele tijd lopen te zeuren, en als ze er genoeg van heeft, wilt ze meteen naar huis. En met mijn papa shoppen is echt zo van: winkel in, 'oh dat is het', kopen, winkel uit, op naar de volgende winkel. En hoewel ik niet zó een goede band met mijn vader heb, vind ik dat toch wel leuk. Nog iemand leuke shopbuddies met de papa? ;3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik:Y)
    Van mijn papa mag ik bijna alles maar dat is ook normaal hij moet maar voor 1 kind ( en 2 katten) zorgen mijn mama 3 kinderen (en 1 kat).
    Maar als ik in een typische vrouwenwinkel binnen wil blijft hij wel altijd buiten staan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 12:09 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik kan met mijn beide ouders wel goed shoppen! ;D
    Als ik met mijn moeder ga duurt het alleen wat langer omdat zij dan ook gaat mee beslissen over bijvoorbeeld kleding wat ik graag wil hebben.
    En als mijn vader mee gaat dan vind hij alles wel goed en zegt hij vaak 'Als jij het maar mooi vind. Dan vind ik het prima.'
    Echt chill! (wbw)

    IK! :'D
    maar het liefst ga ik shoppen met mijn oudste zus :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nee, ik vind het het leukst om met mijn nichten, Judith en Denise, en met mijn tante te shoppen. Mijn tante geeft me namelijk altijd als verjaardagscadeau dat we samen gaan shoppen en dat ik dan wat mag uitkiezen. Voor mijn laatste verjaardag gaf ze me hakken van 50 euro O.o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    hahaha mijn vader kan niet shoppen. hij blijft altijd buitenstaan bij winkels (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind dat wel is leuk met mijn papa ma die kan dus niet normaal doen e xD


    Stop wishing, Start doing..

    Neen, met mijn zus wel :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Herbie schreef:
    Ik:Y)
    Van mijn papa mag ik bijna alles maar dat is ook normaal hij moet maar voor 1 kind ( en 2 katten) zorgen mijn mama 3 kinderen (en 1 kat).
    Maar als ik in een typische vrouwenwinkel binnen wil blijft hij wel altijd buiten staan.

    Ah nee, ik zeg altijd tegen m'n papa van "zoek ook eens mee!"; hij vindt meestal wel leuke dingen ^^


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik shop het liefst met mijn vriend of mijn tweelingzus =). Met mijn vader absoluut niet :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Met mijn vader is het alleen leuk als mn broertje ook mee is. (:


    Destroy what destroys you.

    Nope, nog nooit echt gedaan. (x
    Ik wil altijd en overal m'n broertje mee hebben. Met hem is het cuuwwlll :3


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ga bijna nooit met mijn papa weg. :/ Nu zeker niet want hij ligt in het ziekenhuis. ):
    Ik ga graag shoppen met mama en/of mijn nichten en tantes. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn papa zeurt altijd dat het te duur is en dat het er verschrikkelijk uitziet. 'Dat doe je toch niet aan?'
    Mijn mama wil ook wel dat het goedkoop blijft, maar die is iets makkelijker.
    (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ja, ik
    Ik krijg echt heel veel van papa *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hmm nee. Als ik een keer zin heb is hij of weer lang op zn boot of naar een of andere shitcursus of hij is bij zn lelijk trollenvriendin.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.