• M'n vriendin zegt dat je als drugsverslaafde kan geboren worden.
    Als je moeder bv. drugs nam tijdens de zwangerschap.
    Ik vind dat het wel kan, als de drugs bv. door jouw aderen stroomt en dat je er echt gewend aan bent geworden.
    Maar echt verslaafd ... weet ik niet.
    Jullie mening?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jah dat kan en het is niet echt een mening maar meer een feit denk ik ..

    Dat is ook zo met alcohol en roken, die baby'tjes moeten ook afkicken. Ik vind het echt erg en zeer onverantwoordelijk van die ouders.


    Olive

    Ophelia schreef:
    Dat is ook zo met alcohol en roken, die baby'tjes moeten ook afkicken. Ik vind het echt erg en zeer onverantwoordelijk van die ouders.


    En euh, hoe kicken ze dan af, zegmaar?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Captain schreef:
    Die worden crack-baby's genoemd. Het is echt zò erg. D:
    En trouwens mensen, ze vroeg jullie toch niet om allemaal te zeggen of het nu een feit of een mening is? Ze vroeg waarschijnlijk gewoon wat jullie van dat hele fenomeen vinden. Zo stom reageren hoeft nu perse ook niet, hoor.

    Houston schreef:
    Ja, sommige baby's moeten afkicken na de geboorte, dat is echt waar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    PUKKELxDING schreef:
    Het is niet echt een mening... het is gewoon een feit :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Crackbaby's hehe. Maar gaan die niet gewoon dood? D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yup, dat kan.
    Over andere verslavingen: sommige mensen zijn gewoon verslavingsgevoelig, waardoor je meer kans hebt om verslaafd te raken. Je kunt dat ook zien als aangeboren.


    I was an angel living in the garden of evil

    Houston schreef:
    Ja, sommige baby's moeten afkicken na de geboorte, dat is echt waar.


    Hope goes lost but never dies.

    Ehm wij hadden een jongen vroeger in huis, en hij was een crack baby geweest. Dus ja het kan...


    What is youre favo scary movie?

    Seddie schreef:
    (...)

    En euh, hoe kicken ze dan af, zegmaar?


    Bv. Als je moeder rookte, krijg je na je geboorte nog steeds necotine toegevoegd, dat is waaraan je verslaafd raakt. En dat bouwen ze af tot je niet meer verslaafd bent. En zo is dat ook met drugs, best erg, nog maar een baby en drugs ingespoten krijgen.


    Olive