• STAR TREK: S.O.S








    Het team van Kirk krijgt een nieuwe missie. Een planeet genaamd "Bosco" verkeerd in groot gevaar. Een onbekend ruimte schip met erg geavanceerde technologie neemt de energie uit de kern van de planeet op. De USS Enterprise vliegt in warp-snelheid naar Bosco, maar krijgt onderweg vele problemen. 1 van de grootste problemen is dat Scotty ontdekt dat er is geprutst aan de motoren. De dichtstbijzijnde planeet is van vijandige Klingons. Zouden ze hulp vragen? Loopt dit allemaal wel goed af? Dat kan jij mee bepalen!



    “FOR EVERYTHING, THERE IS A FIRST TIME.”



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]

                                                                                                                           
    INVULLEN
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Uiterlijke kenmerken (foto)
    Innerlijke kenmerken
    Job op ruimteschip/gangster/patiënt
    Relaties (wordt met mij besproken)
    Familie en geschiedenis
    Extra

    BESTAANDE MANNEN
    • Leonard McCoy – Karl Urban – Scheepsarts – Pagina 1 – USS_Enterprise
    • Spock – Zachary Quinto – Ruimtevaartofficier – Pagina 1 – USS_Voyager
    • James T. Kirk – Chris Pine – Kapitein – Pagina 3 – HalfBloodPrince
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username

    BESTAANDE VROUWEN
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username

    VERZONNEN MANNEN
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username

    VERZONNEN VROUWEN
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username
    • Naam – Faceclaim – Functie – Pagina – Username


    Lay-out door Psychopaths

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 18:19 ]

    MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik neem sowieso Leonard McCoy :)

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 17:45 ]

    Ik ben wel voor een eigen origineel bestaand personage, moet nog nadenken wat voor personage dit wordt. :Y

    Moet ik het hele lijstje gaan invullen als ik een bestaand personage wil claimen? :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Azraq schreef:
    Moet ik het hele lijstje gaan invullen als ik een bestaand personage wil claimen? :P


    Nee, maar verwijs dan wel naar een wikipedia-pagina ofzo waarop deze info staat...

    Nic schreef:
    Ik ben wel voor een eigen origineel bestaand personage, moet nog nadenken wat voor personage dit wordt. :Y


    Haha goed zo! :)

    Deze dus. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Azraq schreef:
    Deze dus. :P



    Mooi zo :)

    Kom maar op met je haat. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Een dingetje: ik ken de serie super goed, en de films ook. Maar 100% het karakter nabootsen zal denk niemand echt lukken. :')
    Heb deels dezelfde karakterstieken, maar dat is het enige wat mij zal helpen. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Nou maar hopen op meer mensen. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Azraq schreef:
    Een dingetje: ik ken de serie super goed, en de films ook. Maar 100% het karakter nabootsen zal denk niemand echt lukken. :')
    Heb deels dezelfde karakterstieken, maar dat is het enige wat mij zal helpen. :3


    Haha, het is helemaal niet erg als je niet exact het karakter kan nabootsen, ik kan de humor van Bones ook niet nabootsen.


    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 8:33 ]

    Waar haal je die gifs eigenlijk vandaan?
    En hoe laat je ze werken. :')

    Nevermind. XD Ik weet al hoe, en waar ik ze vinden moet. :P

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 10:04 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."