• Maar hoeveel jaar zijn Fred en George nou ouder dan Ron? Het scheelt toch 1 jaar op Hogwarts? Want in jaar 5 (F&G in 6) dat ze niet willen beginnen aan hun 7e vanwege Weasley's Wizard Wheezes. Maar nu blijkt dat F&G op 1 april 1978 zijn geboren en Ron op 1 maart 1980.. Dus dan scheelt het wél 2 jaar. Ik snap het niet meer.. Iemand een oplossing?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    in elk boek/film zitten fouten :3


    They fell in love, didn't they?

    Klein foutje misschien?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee, volgens mij zit er wel twee jaar verschil in, hoor. In deel vier hoorde je mevrouw Wemel toch ook al zeuren over dat Fred en George zo weinig SLIJMBALlen hadden gehaald? Daarvan krijg je de resultaten in de vakantie en dus gingen ze in de vierde naar hun zesde jaar.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zijn ze niet gewoon in hun zevende jaar gestopt?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Defensive schreef:
    Nee, volgens mij zit er wel twee jaar verschil in, hoor. In deel vier hoorde je mevrouw Wemel toch ook al zeuren over dat Fred en George zo weinig SLIJMBALlen hadden gehaald? Daarvan krijg je de resultaten in de vakantie en dus gingen ze in de vierde naar hun zesde jaar.


    Jaa dat dacht ik dus. Maar in Rons 5e jaar stoppen ze met school terwijl ze nog een jaar moeten. Daar is mevrouw Weasley ook boos en teleurgesteld over enzoo..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Memphis schreef:
    Zijn ze niet gewoon in hun zevende jaar gestopt?


    Gaawd, nou zeg je me wat..

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 21:00 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Jaa dat dacht ik dus. Maar in Rons 5e jaar stoppen ze met school terwijl ze nog een jaar moeten. Daar is mevrouw Weasley ook boos en teleurgesteld over enzoo..


    Maar mevrouw Wemel wist er toch niets van dat ze halverwege het jaar weggingen? Ze hadden het er in de vakantie daarvoor volgens mij wel over dat ze al wilden stoppen en toen was mevrouw Wemel er inderdaad boos over, maar toen moesten ze inderdaad nog een jaar.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Memphis schreef:
    Zijn ze niet gewoon in hun zevende jaar gestopt?


    Dat is juist.
    Ze zijn twee jaar ouder dan Harry en Ron. Dat wordt namelijk ook duidelijk in deel vier als ze aan het toernooi mee willen nemen. Fred zegt dan dat ze in april 17 worden en met de data uit deel twee kun je uitrekenen wat hun geboortejaar is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Defensive schreef:
    (...)

    Maar mevrouw Wemel wist er toch niets van dat ze halverwege het jaar weggingen? Ze hadden het er in de vakantie daarvoor volgens mij wel over dat ze al wilden stoppen en toen was mevrouw Wemel er inderdaad boos over, maar toen moesten ze inderdaad nog een jaar.


    Tjaa, dat zou inderdaad kunnen..

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:58 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Dat is juist.
    Ze zijn twee jaar ouder dan Harry en Ron. Dat wordt namelijk ook duidelijk in deel vier als ze aan het toernooi mee willen nemen. Fred zegt dan dat ze in april 17 worden en met de data uit deel twee kun je uitrekenen wat hun geboortejaar is.


    Het is zeker dat ze in 1978 geboren zijn, dus zal het inderdaad wel 2jaar schelen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    In boek vier worden ze in april dan 17, dat weet ik zeker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    In boek vier worden ze in april dan 17, dat weet ik zeker.


    Jaa, de data zijn zeker, ik heb gewoon een bord voor mn kop. De mensheid hierzo heeft gelijk. Ze stoppen in hun 7e jaar, wat een idioten (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Jaa, de data zijn zeker, ik heb gewoon een bord voor mn kop. De mensheid hierzo heeft gelijk. Ze stoppen in hun 7e jaar, wat een idioten (:



    Het is gewoon na te rekenen ;'p
    In deel twee staat op de taart van Nick/Henk dat hij in 1492 gestorven is (500 jaar geleden)
    Als je dan 2 jaar doorrekent, is het 1994 - het jaar van het toernooi, waarin Fred en George nog 16 zijn (ze worden april 1995 zeventien).
    1994 - 16 = 1978.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sapphira schreef:
    (...)

    Nee, ze hebben echt maar zes jaar gedaan. Ze sloten het af met een grote vuurwerkfinale (:


    Ja, weet ik, ik heb alle boeken gelezen. Maar in ieder geval, ze zijn sowieso zeventien als ze stoppen, want ze zijn wel meerderjarig.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Fred en George zijn twee jaar ouder, dat is toch ook zo in de films? Want in de 5de film zitten F&G in 't 7de jaar maar dat maken ze nooit af omdat ze van school gaan ^^ Het punt dat ze van school gaan, met vuurwerk is dus net voor hun eindexamens zeg maar

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 21:04 ]


    Live life limitless.