• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit boek was totaal geen miskoop, want my god, ik heb zoveel lol met het lezen ervan hahaha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    My god wat een saai programma dit 40 minuten aan het kijken en ze beginnen nog niet met de finale proef


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nog één dagje. Nog één. I’ve got this.


    HaIe schreef:
    Dit boek was totaal geen miskoop, want my god, ik heb zoveel lol met het lezen ervan hahaha.

    I need it so badly


    The truth is out there.

    The Christmasbreak can /finally/ commence.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Today was alright, at least not a total disaster

    [ bericht aangepast op 20 dec 2018 - 23:46 ]


    26 - 02 - '16

    Hmm gisteravond was net echt ff te. Alle feels. Ugh dit had ik niet verwacht.


    The truth is out there.

    Gesprek ook weer gehad, nu in de trein naar huis want deze bitch heeft vakantie joejoee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom moet ik nou weer de laatste dag voor de vakantie lekkage krijgen???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IK. HEB. VAKANTIEEE.


    Lekkage niet opgelost. Dan maar een pan in de vensterbank en hopen dat mijn kamer over twee weken niet blank staat 🤓✌


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is fascinerend hoe blij ik als persoon met een baarmoeder kan zijn om bloed te zien, fdjfkdj. Dit verklaart een hele hoop, jeetje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MadaIena schreef:
    Lekkage niet opgelost. Dan maar een pan in de vensterbank en hopen dat mijn kamer over twee weken niet blank staat 🤓✌


    Oh no, dat klinkt niet goed?? Je hebt een lek bij je raam??


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Life is really better with friends ^^

    Soms is het echt alsof je continue aandacht wil hebben en daar word ik wel eens moe van. Ik kan je niet continue aandacht geven.


    Physics is awesome