• Hi,

    Momenteel ben ik bezig met een onderzoek voor het behalen van mijn diploma. Hierbij onderzoek ik in hoeverre creativiteit invloed heeft op de schoolprestaties van jongeren.

    Ik waardeer het erg wanneer je deze enquête invult. --> https://goo.gl/forms/5tnf19HbWLeARRI12

    Alvast bedankt!


    (ps: een kleine voorwaarde is dat je tussen de 15 en 25 jaar oud bent en uit Nederland komt.)

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:12 ]


    We don't remember days, We remember moments

    Hey, even een kleine heads up - meestal vinden mensen het hier niet zo chill als je meer dan één topic opent over dezelfde actie/vragenlijst/stemnogwat/etc. Vooral als je verder niet al te veel doet hier, zeg maar. Afijn, maar ik heb hem dus al gedaan, maar succes!

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 17:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Misschien ook handig dat je er even bijzet dat dit alleen voor Nederlanders gaat... Wilde het invullen maar al op blad 2 kon ik niet verder want wij werken met andere schoolsystemen.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Jammer schreef:
    Hey, even een kleine heads up - meestal vinden mensen het hier niet zo chill als je meer dan één topic opent over dezelfde actie/vragenlijst/stemnogwat/etc. Vooral als je verder niet al te veel doet hier, zeg maar. Afijn, maar ik heb hem dus al gedaan, maar succes!


    Helaas is er iets misgegaan met mijn vorige enquete en moest ik een nieuwe maken. Heb daarom de link in het oude topic ook veranderd. Het is niet dat ik een account heb gemaakt om mijn enquete te delen, ben al 7 jaar lid. Hoop dat mensen de enquete nog een keer voor mij willen invullen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:12 ]


    We don't remember days, We remember moments

    Whinging schreef:
    Misschien ook handig dat je er even bijzet dat dit alleen voor Nederlanders gaat... Wilde het invullen maar al op blad 2 kon ik niet verder want wij werken met andere schoolsystemen.


    Bedankt voor de tip!


    We don't remember days, We remember moments

    Ingevuld! (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ingevuld! Veel succes verder :)


    Treat people with kindness

    CreamCookie schreef:
    (...)

    Helaas is er iets misgegaan met mijn vorige enquete en moest ik een nieuwe maken. Heb daarom de link in het oude topic ook veranderd. Het is niet dat ik een account heb gemaakt om mijn enquete te delen, ben al 7 jaar lid. Hoop dat mensen de enquete nog een keer voor mij willen invullen.


    Dan heb ik niks gezegd, sorry! (flower)


    Tijd voor koffie.

    ach, ik ben 25 ehm.. hahah ik vul maar gewoon in XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ingevuld! En veel succes!


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Ik heb 'm ingevuld als Communication and Multimedia Design-studente. Dus ik hoop dat er wat aan hebt! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ingevuld!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ingevuld!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb hem ook ingevuld, alleen denk ik wat wel mist is zeg maar een algemene aanduiding welke studie men volgt ipv alleen maar VMBO/HAVO/MBO/HBO ect. Zelf studeer ik namelijk Grafisch Vormgeving MBO niveau 4 en dus is het grootste gedeelte van mijn studie alleen maar creatief zijn. We hebben geen boeken en doen alles in praktijk. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel studies waar je wel elk jaar boeken moet aanschaffen en toetsen voor moet maken. Nu kan je eigenlijk niet terug zien in de enquete waar we onze creativiteit precies instoppen.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ingevuld ^^


    I am an idiot, I move.