• Ik ben dus vakkenvuller bij de ah 8-)
    Maar vandaag stond ik een oude vrouw te helpen die niks kon vinden, dus ik hoor allemaal iemand roepen. Maar ja ik was bezig, en je mag niet zomaar een klant laten staan. Normaal vragen mensen 'Meneer mag ik u iets vragen' Of 'Jongeman mag ik je iets vragen' of iig iets beleefds; nu loop ik omdat ik niet doorhad dat die vrouw naar mij riep, naar mijn kratten om verder te vullen. Ineens zo 'JA HALLO HIER.' En dan moet je natuurlijk je glimlach opzetten en aardig blijven. Gooood.


    Iemand wel es iets in deze richting meegemaakt?


    We're all mad here.

    Haha, de mensen worden idd steeds asocialer :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whahaha moest wel lachen toen ik het las ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    I hate those kind of people >.<
    Ja ik heb vast wel eens zoiets mee gemaakt maar ik kan me zo gauw even niks herinneren.

    Hahahah, lol.


    -

    Endure schreef:
    Haha, de mensen worden idd steeds asocialer :Y)


    Dat wordt wat...
    Ik wil na de zomervakantie ook vakken gaan vullen.


    Food.

    Haha, ik heb dat heel vaak op de deli bij de AH :Y) Echt soms joh, zulke aso mensen.

    Iedere dag achter de kassa was laatst een vrouw en ik was nog bezig met een klant, dus ik kijk haar zo aan van'wat is er?' zegt ze zo'bonnetje' op een vet stenge toon. Oftewel ik moet har bonnetje in contante terug even. Of mensen die staan te bellen aan de kassa.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ja zo vaak ;x
    ik werk bij de Macdonald's en dan kan ik echt niet tegen zeurende mensen ;x maarja.. dan moet je altijd met een glimlach en vriendlijk blijven.

    Ook als ik naar school fiets, dan krijg je heel vaak opmerkingen van: 'hé, kijk is uit joh!' of 'je kan toch wel je hand uitsteken!'
    En dat zijn nog niet eens de ergste opmerkingen..(krul)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Hit her in tha face!(joehoe)


    everything, in time