• Je moet naar google afbeeldingen gaan, en daar: Sarita Schneider in typen.
    Dan zie je 2 pagina's mij. :'D Wie overheerst google ook?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 16:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik

    drie zo blijkt zelfs :--)

    Ik heb 7 pagina's, maar ik sta er zelf maar op 4


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet niets, maar omdat ik zo nieuwsgierig ben zal ik wel even zoeken. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik mijn naam intyp, krijg ik 10 pagina's afbeeldingen, maar er staat maar één afbeelding van mij op. En toen was ik 10 ofzo. :Y)


    wth.

    Ik denk niet dat je ook maar één foto van mij op google terugvind, maar ik zal het eens checken. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom staat er spongebob bij jou tussen de afbeeldingen? (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Waarom staat er spongebob bij jou tussen de afbeeldingen? (krul)


    Daar had Gaby me op gespot op hyves


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wishful schreef:
    Ik denk niet dat je ook maar één foto van mij op google terugvind, maar ik zal het eens checken. ;'D


    Oké, nee. Ik krijg eerst de vraag of ik niet iemand anders bedoel, dan een lijst van foto's van Goedele Liekens en één of andere poolstokspringer, die zelfs een man is. (cat) En dan is er één foto waar ik opsta, maar dat is ook al van bijna 5 jaar geleden. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb 33 pagina's ^^
    Ik sta er maar op een paar, maar oke.
    Beroemde familie ^^ Iemand van mijn betovergrootvaders heeft iets betekend tijdens de tijd dat Indonesië een Nederlandse kolonie was en een ver familielid denk ik, want hij heeft dezelfde achternaam is een schrijver. Namelijk Bert Garthoff ^^


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oh, en ook erg veel foto's van mijn manege terwijl ik er bij de meeste niet eens opsta xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    En ook van de Fiat 500 club xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Olololol, wauw. Ik vind mezelf terug en een aantal foto's die ik heb gemaakt voor m'n fotografie. 8D
    En m'n neef ...

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 16:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    7 pagina's en geen enkele foto waar ik op sta.

    Nou bij mijn naam sta ik niet jmmr