• Haaai allemaal,

    Ik ben op zoek naar dingen om 's avonds te kunnen eten :] Ik ben geen hele goede kok maar druk bezig dat te verbeteren!
    Enige nadelen; vriendlief houdt niet van kip, vis, rijst, tomaten. Generally ook niet zo'n fan van de aardappelen-groente-vlees (te saai) En sinds we samenwonen, is dat best een dingetje om rekening mee te houden haha

    Iemand tips? Voor nu gaan we een routine af van taco's, burrito's, broodjes shaorma, pasta in alle vormen en maten, friet en snacks, zelfgemaakte broodjes hamburger, en soms een pizza. Please, help me out.

    Ik probeer zelf ook af te vallen, dus suggesties daarvoor zijn ook zeer zeker welkom!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2019 - 9:39 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben dol op spaghetti spinazie.
    Spaghetti, spekjes, champignons, spinazie en kaas.

    Ook heb ik laatst een recept gemaakt van apsta met een avocado saus en die was erg lekker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MT :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wraps zijn echt top! Daar kan je gewoon halen wat jullie beide zelf lekker vinden en ze zelf beleggen. Lekker makkelijk maar heerlijk als ontbijt lunch en avond eten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het lekker om groente uit de oven te maken. Werkt met de meeste groente, maar mijn favoriete zijn broccoli, spruitjes en bloemkool. Beetje olijfolie eroverheen, paar teentjes knoflook voor de smaak erbij en dan 18-20 minuten op 180 graden. Je kan er ook krieltjes bij doen, maar die moeten 10 minuten langer in de oven.

    Verder maak ik altijd hetzelfde als jij haha.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    In een oven kan je inderdaad allerlei lekkers klaarmaken en dan heb je er ook niet zo veel werk mee (alleen moet het soms wel redelijk lang in de oven staan). Ik eet bijvoorbeeld heel graag wat zoete aardappel (vind ik veeeel lekkerder dan gewone aardappelen) met wat paprika, wortels, courgette of eventueel andere groenten in de oven. Gewoon lekker kruiden en eventueel wat kaas er overheen strooien of wat kipblokjes er bij,...


    cause i'm a little unsteady

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    Inderdaad wat hierboven al gezegd is, gooi een heleboel groenten met aardappels in de oven en maak er nog een lekker vleesje bij, tadaa. Daarbij vind ik zelfgemaakte soepen lekker, in combinatie met bijvoorbeeld focaccia brood of ciabattabroodjes. Vergeet ook noedels niet! Noedels met een flinke bups groenten (champignons, paprika, ui etc.) en wat teriyakisaus - heerlijk. Risotto is ook lekker, maar volgens mij wel veel werk. Of stamppot met aardappels en bijvoorbeeld andijvie of wortel, of taco's met wat kaas, groenten en guacamole.

    Heb je zo genoeg ideeën? :'P