• De stelling van vandaag luidt:
    Leraren op school zijn niet diegene die de kinderen horen op te voeden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niet opvoeden, maar ze kunnen wel helpen en motiveren enz.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 0:02 ]


    wth.

    Eens,opvoeding moet door de ouders gedaan worden,maar bijsturen kan wel door leraren gedaan worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens.
    Dit is de taak van de ouders, zij bepalen welke opvoeding hun kind krijgt.
    Leraren helpen alleen met het leren en uitleggen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 0:04 ]

    Mayfly schreef:
    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.


    We accept the love we think we deserve.

    Mayfly schreef:
    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.


    Where words fail, music speaks

    Eens, voordat je op school zat werd je ook al opgevoed door je ouders en niet door andere mensen en zo hoort het ook. Leraren zijn er om je te leren en helpen met je school(werk). Verder kan het hun ook niet echt schelen of jij je nu asociaal of niet goed gedraagt..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Eens maar om 'kennis' bij te brengen moeten ze dan ook wel goed doen.
    Sommige docenten kunnen namelijk geen les geven :P


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Misschien op de basisschool een beetje, maar echt opvoeden is meer het werk voor de ouders.

    Tenzij je op internaat zit dan vind ik dat ze zich er meer bezig mee moeten houden dan op een gewone school


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    StJimmy schreef:
    Eens,opvoeding moet door de ouders gedaan worden,maar bijsturen kan wel door leraren gedaan worden.

    I agree. ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    StJimmy schreef:
    Eens,opvoeding moet door de ouders gedaan worden,maar bijsturen kan wel door leraren gedaan worden.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ze moeten je niet opvoeden, maar ze hebben uiteraard wel een voorbeeldfunctie. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Goddamned eens. Leraren zijn er voor het leren van dingen (school-achtige dingen) en ouders voor de rest.


    Rainbows on my staircase ~

    Eens
    Maar leerlingen zitten tegenwoordig het grootste deel van de tijd op school, bij de leraren dus. Ouders klagen dat ze geen tijd meer hebben, want ze komen thuis van hun werk, en moeten aan het huishouden beginnen. Dus ze verwachten gewoon te veel van de school en de leraren. Uiteraard kunnen en moeten leraren iets doen, maar er wordt te veel van hen verwacht. Ze zijn er in de eerste plaats nog steeds om les te geven.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    eens


    KATSU!