• Ja om 7 uur onweerde het zo hard dat alles uitviel (stroom etc).
    En vanaf 7 uur konden we ook geen internet/tv/radio gebruiken.
    Nu gelukkig wel weer >.<
    Want ik ben al een tijdje wakker en dan verveel je je gauw hoor, wanneer je internet en zo niet meer kan gebruiken.
    Ja, dan kan je zeggen; ga een boek lezen of in de tuin zitten.
    Maar ten eerste is het hier regenachtig weer en ik heb al mijn boeken al uit x)
    Ik zag de bliksem ook nog een paar keer inslaan NAAST mijn huis.
    God ik schrok me de pleuris.
    Waar heeft het nog meer zo hard geonweerd ?

    Hier helemaal niks 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Is er erge schade bij de buren? In ieder geval, ik ben pas rond 09:45 opgestaan, (: Ik heb dus niks gemerkt, maar volgens mij heeft het niet geonweerd. Wel heeft het gisteren om 23:00 hard geregent, (:

    Taraluis schreef:
    Hier helemaal niks 0.o


    Never run out of reasons to smile...

    Taraluis schreef:
    Hier helemaal niks 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    North schreef:
    Is er erge schade bij de buren? In ieder geval, ik ben pas rond 09:45 opgestaan, (: Ik heb dus niks gemerkt, maar volgens mij heeft het niet geonweerd. Wel heeft het gisteren om 23:00 hard geregent, (:

    Nee, volgens mij geen schade. Ja hier regende het ook heel hard. Nu nog steeds iets.

    Hier wel, maar ik blijf dan denken dat Voldemort is teruggekeerd en de Cullens honkballen, dus dan is het geweldig. Jammer genoeg is het nu gestopt...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Hier wel, maar ik blijf dan denken dat Voldemort is teruggekeerd en de Cullens honkballen, dus dan is het geweldig. Jammer genoeg is het nu gestopt...

    Whahaha, geniaal :')

    Hier is er geen onweer, alleen zo'n grijze lucht.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja hiero. Kutonweer. Lag net lekker te slapen, goddamnit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier gelukkig niet. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    C18 schreef:
    Ja hiero. Kutonweer. Lag net lekker te slapen, goddamnit.

    Ja dat had ik ook om half 7.
    Opeens dik veel lawaai, echt NIET normaal! o.O

    Hier heel veel!


    You're the only one I wish I could forget

    Er was hier zó'n harde knal dat ik dacht dattie ergens was ingeslagen. Ik lag half te slapen en ik schrok me kapot, ik schokte helemaal x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Er was hier zó'n harde knal dat ik dacht dattie ergens was ingeslagen. Ik lag half te slapen en ik schrok me kapot, ik schokte helemaal x'D

    Dat had ik dus ook >.<
    Dan schrik je echt heel erg hé o.O

    Bij ons vannacht. Ik was met een vriend naar Reimei (soort feest/festival) geweest en we waren op de fiets. Net toen wij terug gingen fietsen ging het onweren :') Facking alles bomen om je heen, ik kneep m XD


    Rainbows on my staircase ~