• Heyhoi. Ik ben een enorme digibeet, dus niet lachen. Hehe.

    Ik ben zo'n persoon die nog steeds cd's koopt. Die tracks importeer ik dan naar mijn SD-kaart in mijn telefoon. Nooit problemen mee gehad, tot ik een nieuwe telefoon kreeg. Daarop krijg ik de cd-tracks niet afgespeeld, ze staan niet eens in mijn afspeellijst. Dat vind ik dus superkut, want ik betaal gewoon voor die krengen. Heeft iemand een idee hoe ik de bestandjes alsnog op mijn telefoon krijg? Ik heb een Huawei, de sd-kaart is van de Hema en het zijn allemaal wma-bestandjes.


    Searching heavens for another earth

    Je bestanden staan denk ik gewoon op je SD-kaart van je telefoon. Mijn idee is dat je telefoon geen wma-bestanden kan afspelen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik had altijd een programma op m'n laptop dat je bestanden kom omzetten naar anderen bestanden. Dus bijvoorbeeld ook naar mp3. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.

    Volgens mij kan je het trouwens ook online doen via een website. Maar dat kan je googelen. Ik ga zo voor je op m'n oude laptop kijken!


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat je kan doen zijn de instellingen tijdens het rippen aanpassen. Anders kan je een site gebruiken om ze om te zetten. ik gebruik altijd deze: https://cloudconvert.com/


    Shoganai i ne~