• Johoo. Nu 's een topic van mij. Ik zal proberen het kort te houden.

    Goed, er is dus een jongen. We hadden al eerder gezoend en hij vond me leuk, ik vond hem leuk. We konden niet samen zijn (leeftijdsverschil en broer van vriendin). Toch hadden we nog wel steeds contact via msn, en hij zat een beetje minder subtiele hints te geven dat hij wilde afspreken. Nou goed, gister hadden we dus afgesproken.

    We hebben wel gezoend (als je het zoenen kon noemen, gewoon kusjes eigenlijk) enzo, maar ik had echt het idee dat ik me vreselijk opdrong. Hij sloeg ook even zijn arm om me heen, maar die was ook zo weg. Damnit. En op het laatst, toen hij me naar huis liep kreeg ik ook nog een kusje, op mijn wang dan. Toen op m'n lippen, alleen ik weet niet of dat zijn idee was of weer de mijne.

    En nu weet ik dus niet of hij me gewoon geen valse hoop wil geven ofzo (we kunnen nog steeds niks beginnen, zijn zusje vermoord hem dan), of dat hij me écht niet meer leuk vind. What do ya think?
    Het is toch nogal lang geworden, sorry.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    uuuuuhhhhhhh ja dat is niet en makkelijke situatie o.0
    srry geen idee


    Shoganai i ne~

    Tsja ik vind dat je - als de situatie uitzichtloos is ivm die zus - gewoon moet kappen met afspreken. Plain easy als je 't mij vraagt.. Want als jullie maar blijven zoenen en afspreken krijg je een hoop emotionele verwarring. Niet handig dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    wow misschien kun je het gwn tegen die vriendin vertellen als vriendin moet ze respecteren wie je leuk vind.


    I love you Irem

    Of, stoppen met afspreken en jezelf een hoop problemen besparen.
    Of gewoon niks van die zus aantrekken en een duidelijk relatie met hem aan gaan.
    ..is wat ik denk.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Uhm... het is moeilijk aangezien welke leeftijd heeft hij?
    Tja weetje ik vind het een moeilijk verhaal.


    Some angels have no wings.

    2 keuzes:
    1. Schijt hebben aan je vriendin en gewoon verder gaan met afspreken.
    2. Wat C18 zegt :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoeveel jaar is het leeftijd verschil dan wel niet? (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Crosses schreef:
    2 keuzes:
    1. Schijt hebben aan je vriendin en gewoon verder gaan met afspreken.
    2. Wat C18 zegt :Y)

    1. Dat zou heel leuk zijn, maar ik zit nu dus met het probleem te kampen dat hij me misschien niet meer leuk vindt, en om eerlijk te zijn vond híj zijn zus een probleem. Niet ik ;$
    2. Sowieso het verstandigst. Niet het leukst, wel het verstandigst. Btw, hij is 20 en ik 15.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je zou eerst kunnen proberen uit te vinden wat hij nou wil en van je vindt.. Als hij je niet leuk vindt, dan is het simpel. Als hij je wél leuk vindt, kun je je af gaan vragen of die ruzies met zijn zus het waard zijn en er misschien met haar over praten.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sweeney schreef:
    (...)
    1. Dat zou heel leuk zijn, maar ik zit nu dus met het probleem te kampen dat hij me misschien niet meer leuk vindt, en om eerlijk te zijn vond híj zijn zus een probleem. Niet ik ;$
    2. Sowieso het verstandigst. Niet het leukst, wel het verstandigst. Btw, hij is 20 en ik 15.

    Nou, dan zou de keuze toch gemaakt moeten zijn, lijkt me (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat je het gewoon bij goede vrienden moet houden.


    Some angels have no wings.

    Crosses schreef:
    (...)
    Nou, dan zou de keuze toch gemaakt moeten zijn, lijkt me (krul)

    Zou moeten, ja. Mijn gevoel spreekt mijn verstand tegen >.<
    Ach, anders leg ik gewoon de keuze bij hem. Die is dan toch al snel gemaakt als hij me überhaupt al niet meer leuk vindt. Ik ga wel met 'm praten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."