• Hebben jullie ook wel eens dat personages uit je verhaal een soort eigen wil krijgen? Dat ze dingen zeggen en doen die je van tevoren niet bedacht had? xD
    Ik namelijk wel. Mijn graaf randt de prinses nu zo'n beetje aan, terwijl hij eigenlijk alleen wat informatie uit haar zou moeten proberen te krijgen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ja. Dat heb ik ook, soms. Niet altijd, of course. :)


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Glasgow schreef:
    Ja. Dat heb ik ook, soms. Niet altijd, of course. :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee niet echt,maar dat komt omdat mijn personages vaak geïnspireerd zijn op mij of mensen die ik ken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het ook niet altijd, maar wel op momenten dat ergens naartoe wil schrijven, maar niet precies weet hoe. Momenten als nu dus :P


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ja af en toe wel :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, soms wel :-P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik heb een begin van een verhaallijn, daarna gaat het volgens mijn andere ideeen, nooit gepland.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    StJimmy schreef:
    Nee niet echt,maar dat komt omdat mijn personages vaak geïnspireerd zijn op mij of mensen die ik ken.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    NAZIPUNK schreef:
    Ik heb een begin van een verhaallijn, daarna gaat het volgens mijn andere ideeen, nooit gepland.


    <3