• We hadden het over mijn studiekeuze voor volgend jaar en daarvoor hadden we het over dat mijn zus en ik sexy lingerie zouden moeten aandoen om door onze examens te geraken (haha grapje) en toen had mijn oma dat met elkaar gelinkt en zei ze dat als ik niks wist om te studeren volgend jaar, ik maar prostitué moet worden in Gent of dat op z'n minst zou moeten gaan studeren (ohelp stel je voor dat die richting zou bestaan)
    En nu was mijn oma net aan het kuisen en aangezien het examens zijn, liggen onze mappen en cursussen rijkelijk verspreid over het huis.
    Aangezien mijn oma vaak zegt dat het op een bordeel lijkt ('quel bordel' wil in het Nederlands zeggen 'wat een troep') hebben we ook dat daarmee gelinkt. Dus toen begon ze schoon te maken en vroeg ik of er klanten kwamen enzo en dat ik mij dan zeker klaar moest gaan maken.
    Oh wat zijn we foei. :----)
    En nu ga ik mij vast later schamen om dit topic. (Y)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 15:19 ]

    Catdog schreef:
    Hahah awesome, :3

    AngelFox schreef:
    Eh..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hahaa x']

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahahahaha, jij hebt een leuke oma :'D!


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Animale schreef:
    Leuke oma.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, die van mij zou nog liever hebben dat ik een hoer werd ipv dat ik in het leger ging, daar ben ik echt 100% zeker van. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Boxman schreef:
    And now I'm like Oh My God....


    I´m nothing special.

    Haha. Jouw oma ownt gewoon. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je hebt toch wel gevraagd of ze dan ook een bezoekje brengt?
    Kan ze gelijk even sponsoren :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Animale schreef:
    Leuke oma.


    Food.

    Erato schreef:
    Je hebt toch wel gevraagd of ze dan ook een bezoekje brengt?
    Kan ze gelijk even sponsoren :p.

    Nee, zij is mijn madam. :--)

    Andromeda schreef:
    (...)
    Nee, zij is mijn madam. :--)


    blijft het allemaal wel in de familie XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    AngelFox schreef:
    Eh..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Boxman schreef:
    And now I'm like Oh My God....


    Behind the laughter it actually means something.