• Ik had vandaag weer zo'n dag waarop alles mis gaat en je niet uit je woorden komt en je stomme dingen doet.
    Een voorbeeld: voor mijn oma's verjaardag gingen we luchnen met de familie. Het ging over een restaurant in de Ardennen waar we een paar jaar geleden geweest waren. We hadden daar 2x gegeten. Iedereen begon op te noemen wat ze gegeten hadden, dus ik denk; dat doe ik ook. Ik zeg vol overtuiging: "De eerste keer had ik kip en de tweede keer sperma." (dat laatste moest dus spearribs zijn..) Iedereen keek mij zo aan van wtf?
    Iemand ook ooit zoiets gezegd? Iets genants of oversekst?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Phahaha xD
    Ik heb ook wel van die dingen voorgehad, maar ik kan er nu niet meteen opkomen x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, genius. (:


    They fell in love, didn't they?

    Ja, tegen een leraar op school zei ik eens perongeluk: 'Oma... mama... Uh, mevrouw?'
    Ik dacht toen aan mijn oma en moeder =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Catdog schreef:
    Haha, genius. (:

    En ja,waarschijnlijk wel,maar momenteel herinner ik het mij allemaal niet.

    Te vaak :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tjah, genoeg... Ik had een keer een raar gesprek met vriendinnen dat begon met kikkerbilletjes en eindigde met dat 4 leraren, waarvan er maar 1 een vrouw was, een quatro moesten hebben i.p.v. een trio. We hadden geen zin meer in school. En het genantste was nog dat ik dat daarna had opgeschreven en aan 1 van de leraren gaf die in ons gesprek zat. Niet zo slim van me. :$
    Ik deed het alleen, omdat het van hem moest, want ik lag nogal dubbel samen met een vriendin


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    Tjah, genoeg... Ik had een keer een raar gesprek met vriendinnen dat begon met kikkerbilletjes en eindigde met dat 4 leraren, waarvan er maar 1 een vrouw was, een quatro moesten hebben i.p.v. een trio. We hadden geen zin meer in school. En het genantste was nog dat ik dat daarna had opgeschreven en aan 1 van de leraren gaf die in ons gesprek zat. Niet zo slim van me. :$
    Ik deed het alleen, omdat het van hem moest, want ik lag nogal dubbel samen met een vriendin


    Wij noemen dat altijd een 'viero' of een 'vijvo' hahaa (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha, dat lijkt er niet eens op. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    Haha, dat lijkt er niet eens op. ;D


    Hoezo niet? Het begint allebei met spe(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Catdog schreef:
    Haha, genius. (:


    Food.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hoezo niet? Het begint allebei met spe(cat)(cat)

    Ja, maar de het eerste woord spreek je ook uit als 'spe' maar het tweede spreek je dan toch uit al 'spie'? xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    (...)
    Ja, maar de het eerste woord spreek je ook uit als 'spe' maar het tweede spreek je dan toch uit al 'spie'? xd


    Nee eigenlijk als spè, maar dan zat ik toch in de buurt met mijn sp of niet dan? Zeg maar ja.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 20:13 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Nee eigenlijk als spè, maar dan zat ik toch in de buurt met mijn sp of niet dan? Zeg maar ja.

    Nee. (krul)
    Tegendraads zijn is soms toch leuk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    O, ik zou me echt kapot schamen he, als dat bij mij zou gebeuren. Ik leef met je mee. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    hahah, orgasm, inplaats van organisme (:


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.