• Mijn probleem:
    Ik wil mijn naam veranderen, dat wilde ik al 2 a 3 dagen geleden, maar de naam die ik wil nemen geeft ie aan als al vergeven...terwijl als ik zoek op die naam, er niemand te vinden is...
    ja, ik kies wel de optie "username-zoeken"
    ik heb mijn naam MAANDEN geleden voor het laatst veranderd, dus daar kan het ook niet aan liggen...
    Iemand een idee of hetzelfde probleem?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:41 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dan heeft iemand die naam als oude username (:


    Not all those who wander are lost.

    *zucht*

    Is het kopje van oude gebruikersnamen leeg?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het kan zijn dat het een oude naam is of een deel van een naam. Ik wou Sága, wat niet kon omdat er meerdere namen mat saga in de naam was. Heel vervelend, al ben ik nu wel blij dat ik deze heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Of een geband/inactief iemand heeft/had die username.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als hij niet te vinden is, dan heeft een gebande of een inactieve user die naam.


    I am an idiot, I move.

    Taize schreef:
    Of een geband/inactief iemand heeft/had die username.


    Let it come and let it be

    Niemand stond er...niet bij username en niet bij oude username...

    kan natuurlijk zijn dat een geband of inactief iemand die heeft(huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    MissSharp schreef:
    *zucht*

    Is het kopje van oude gebruikersnamen leeg?


    hoezo zucht? :|


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Welke naam wilde je dan?

    vampira is trouwens ook tof!

    @^

    Nouhou, er zijn zoveel van zo'n topics.
    Vandaar..

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tanaquil schreef:
    Als hij niet te vinden is, dan heeft een gebande of een inactieve user die naam.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    MissSharp schreef:
    Welke naam wilde je dan?

    vampira is trouwens ook tof!

    @^

    Nouhou, er zijn zoveel van zo'n topics.
    Vandaar..


    Moirae

    i know, maar ik wil ook eens weer iets nieuws :Y) ik heb deze al zoooooo lang...

    oh zo...dacht al...zo veel topics maak ik niet ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Die naam is al bezet. :'O

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:54 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vampira schreef:
    (...)

    Moirae

    i know, maar ik wil ook eens weer iets nieuws :Y) ik heb deze al zoooooo lang...

    oh zo...dacht al...zo veel topics maak ik niet ;)


    Inactief..

    Maar nee, niet jij, over het algemeen. (bloos)
    Komt goed. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Headbang schreef:
    Die naam is al bezet. :'O


    Hoezo vind jij die persoon wel? :O waarschijnlijk ben ik gewoon te dom/onhandig daarvoor (huil)xD

    Dan moet ik maar een andere mooie zoeken...gemeeeeeeeeeeeeeeeennnn(huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    Hoezo vind jij die persoon wel? :O waarschijnlijk ben ik gewoon te dom/onhandig daarvoor (huil)xD

    Dan moet ik maar een andere mooie zoeken...gemeeeeeeeeeeeeeeeennnn(huil)

    Naar je eigen profiel gaan en dan waar jouw naam, Vampira dus, staat, moet je Moirae intypen, dan vind je ook inactieve en gebande users. (bloos)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.