• Here is ze question:

    Weten jullie (geld voor zowel Nederlanders al Belgen) kleine leuke clubs/ grote café/ zaaltjes waar opgetreden kan worden door bands? -Het liefst ietwat alternativere, omdat het over metal-ische muziek gaat-

    Vrienden van Prodigy en mij willen een kleine tour starten in enkele clubs in NL & BE. Het liefst als voorprogramma's van andere bandjes. Het zou heel gaaf zijn als jullie even een lijstje opsommen met de clubs/zaaltjes bij jullie in de buurt waarvan je denkt dat die wel geschikt zijn. Als je iets weet graag de naam van de 'venue', de plaats en het land waarin het ligt erbij schrijven (krul).


    Alvast bedankt voor jullie hulp en ik zeg danke schön (pirate)!


    Edit:Lieve hertjes, mede dankzij jullie heb ik meer dan 35 venue's gevonden. Dankjullie wel voor de hulp! *O*

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 14:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee sorry! D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    D'r is iets in Almere waar dat kan, maar ik weet niet zo snel de naam. ;x


    SLOAN.

    Alexis schreef:
    D'r is iets in Almere waar dat kan, maar ik weet niet zo snel de naam. ;x
    Oké dankje ik zal er eens naar gaan zoeken (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Rotown denk ik wel.
    En Get Rythm, niet echt alternatief of heel groot. Is meer een muzikantencentrum achtig iets, het is van een vriend van m'n vader haha.

    Het Bolwerk te Sneek? :x Not sure, tho'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Clouso, in Meppel ? (":


    Numbers.

    Poppodium De Romein in Leeuwarden.

    Alexis schreef:
    D'r is iets in Almere waar dat kan, maar ik weet niet zo snel de naam. ;x

    Ik denk dat je De Meester bedoelt (:

    Verder kunnen ze 't Ukien in Kampen proberen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou, de vader van een vriend van mij zei laatst dat hij in zijn café wel bandjes wilde laten optreden, maar ik weet niet hoe serieus dat was.. Zou het nog is kunnen vragen


    Life is hard and then we die

    De vooruit in gent?
    Ik weet niet of dat zou lukken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Atak in Enschede. Café Rocks in Enschede :]


    No growth of the heart is ever a waste

    In Rotterdam is Café de bel een alternatieve kroeg en je kunt altijd de Baruch benaderen ... Verder zou ik even rond moeten vragen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het muziekgebouw aan 't IJ - AMSTERDAM
    Paradiso - AMSTERDAM

    Verder weet ik niet.


    We accept the love we think we deserve.

    In Zeist (Utrecht) wordt er nog wel eens in De Peppel opgetreden door bandjes en zo. Maar daar ga ik nooit heen dus vraag me niet hoe je contact krijgt met die mensen ;p

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 13:06 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het Kasteel in Alphen a/d Rijn (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.