• Ik weet dat heel veel mensen dit waarschijnlijk afschuwelijk vinden, maar ik vind hem hier zo geweldig *O*.

    Ook al heeft deze look er wel voor gezorgd dat ik hem weer een nieuwe bijnaam heb gegeven. Dus.. wat vinden jullie?;
    - Te veel 'Sjonnie'?
    - Staat het hem wel?
    - Of is hij sowieso afschuwelijk? (no_chears)


    edit: Voor de mensen die zich afvragen hoeveel piercings Frits Fraulitz onderhand heeft. Een stuk of 14. [/Adrenaline Junky] *O*

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Desilio schreef:
    (...)
    :Y) mee eens ook al ben ik geen fan 8D

    Dat je geen fan bent geeft helemaal niet, Als hij maar hierheen komt :9~


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik zou zeggen...
    Eet meer en ga fitnessen. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Beleaguer schreef:
    (...)
    Dat je geen fan bent geeft helemaal niet, Als hij maar hierheen komt :9~

    :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hij ziet er gezonder uit, maar die septum vind ik hem niet staan en z'n make up zo ook niet. Ik blijf hem leuker vinden toen die nog zo lief was, maar hoe dan ook, z'n lijf ziet er een stuk gezonder en beter uit zo. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die spieren whoot :9~
    Maar hij kijkt een beetje chagrijnig :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jep. Afschuwelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gadverredamme.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Had je geen leukere foto? Hij kijkt zo chagerijnig.. :')


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Bahbah.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ;x


    Caution first, always.

    Seel schreef:
    wat is er met bill kaulitz gebeurd :'(
    sorry hoeveel piercings kan je hebben, ik ben absoluut geen van van dat septum, jak jak jak
    ik wil de oude bill terug..
    Hij heeft een stuk of 7 piercings/oorbellen in zijn oren. Dan nog een Septum, wenkbrauw, tong en lip. Dan nog 2 tepelpiercings en een navelpiercing. Dan nog een below the belt. Dat zijn er dus zo'n 14 :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Sexy! En indeed, hij is niet meer zo mager. Nee, serieus, hij mag misschien véél piercings hebben, maar i love it! <3


    I changed.

    Anfield schreef:
    Nah, t'is nooit zo'n schoonheid geweest. _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zijn neusring blijf ik lelijk vinden, en hij kijkt daar een beetje dommig...

    (En toen ik Sjonnie lag, moest ik gelijk aan die gast van die reclame voor zonnebrand, of voor bescherming tegen de zon, ofzo, denken. ^^)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat ding in zijn neus moet weg.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~