• Ik weet dat heel veel mensen dit waarschijnlijk afschuwelijk vinden, maar ik vind hem hier zo geweldig *O*.

    Ook al heeft deze look er wel voor gezorgd dat ik hem weer een nieuwe bijnaam heb gegeven. Dus.. wat vinden jullie?;
    - Te veel 'Sjonnie'?
    - Staat het hem wel?
    - Of is hij sowieso afschuwelijk? (no_chears)


    edit: Voor de mensen die zich afvragen hoeveel piercings Frits Fraulitz onderhand heeft. Een stuk of 14. [/Adrenaline Junky] *O*

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    CountMeIn schreef:
    Eerlijk? Ik vind het wel iets hebben :9~


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mudblood schreef:
    O my god. - no comment -


    I´m nothing special.

    Jonsu schreef:



    Ik weet dat heel veel mensen dit waarschijnlijk afschuwelijk vinden, maar ik vind hem hier zo geweldig *O*.

    Ook al heeft deze look er wel voor gezorgd dat ik hem weer een nieuwe bijnaam heb gegeven. Dus.. wat vinden jullie?;
    - Te veel 'Sjonnie'?
    - Staat het hem wel?
    - Of is hij sowieso afschuwelijk? (no_chears)


    edit: Voor de mensen die zich afvragen hoeveel piercings Frits Fraulitz onderhand heeft. Een stuk of 14. [/Adrenaline Junky] *O*



    wachgt eff hoor,
    serieus 14 ?
    waar precies :$


    I Love You

    neus, oor stuk of wat, wenkbrauw, lip, tong enne verder dan dat kom ik niet


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    neus, oor stuk of wat, wenkbrauw, lip, tong enne verder dan dat kom ik niet


    ik moet ook eff goed tellen.
    zeker miss wel 4 oorbellen, wenkbrauw, tong, lip, tepel, mis snavel idk.
    miss erges jeweetwel weekniet. XD


    I Love You

    Mudblood schreef:
    O my god. - no comment -


    Kill them with kindness.

    Sorry hoor maar hij moet echt eens even naar de ijzerhandel om al die dingen in z'n gezicht terug te brengen. 1 was goed maar de rest eh ... :')


    Rainbows on my staircase ~

    Hij ziet er beter uit dan eerst, dat sowieso. Maar ik vind het een beetje teveel worden, ook qua kleding enzo. Ik herken hem soms gewoon niet eens meer! Al ziet hij er nu met zijn baardje wel een stuk mannelijker uit!


    -


    Is dat dezelfde persoon? :S


    Het klinkt mss raar, maar Bill doet me daar denken aan een stier, wss door zijn septum en die blik in zijn ogen. Alsof de cameraman een rode doek voor zijn neus houdt en Bill daar elk moment naar toe gaat stormen ;'P
    -xxx-


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    Tortuga schreef:
    Nah, t'is nooit zo'n schoonheid geweest. _O_

    ik blijf hem sexy vinden (H)_(H)


    Amor Vincit Omnia

    Als die neuspiercing er nu niet was geweest had ik er nog over kunnen praten, maar nu vind ik hem écht niet mooi.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mudblood schreef:
    O my god. - no comment -


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    vroeger had ik er altijd een hekel aan als mensen hem uitscholden om hoe hij eruit zag, maar dit gaat een beetje te ver?
    die septum moet uit zijn neus, met die rode ogen & die blik lijkt hij net een stier. hij ziet er wel gespierder en minderdun uit.. (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe