• Hoi.
    Ik zie 3d films niet zoals het zou moeten, maar zegmaar als 2 x 2d, ofwel dubbel. Ik ben namelijk één keer naar een 3d film geweest en toen zag ik dus dát, en dat klopt dus niet helemaal.
    Ik lees ookal niet super snel, maar doordat het beeld verdubbeld is, kan ik de ondertiteling nog minder snel lezen en ik ben ook niet zo goed in Engels dus ik heb die ondertiteling wel nodig.
    Daarom wil ik dus niet meer naar een 3d film in de bioscoop - best logisch -, maar bijna alle films zijn tegenwoordig in 3d.
    Nu komt Harry Potter 7.2 ook al alleen in 3D uit, en nu twijfel ik écht of ik die in de bios zal gaan zien, of wachten tot hij op dvd is. Ik heb alle HP films in de bios gezien D:

    Wat zou jij doen?

    Was dat één keer dat je dat had in de bios, of vaker? Ik weet niet wat ik zou doen, het ligt er maar net aan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DOEN, zou ik zeggen :)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Op gewoon een site kijken, zolang er beeld is boeit mij die engels niet. (:


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb werkelijk geen idee. Maar als je het zo vaag ziet, lijkt me dat niet echt leuk. Hoewel het wel een ervaring is die je mist als je altijd ben geweest. Sorry, hier heb jij natuurlijk niks aan :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    bij een 3D film moet je wel zo'n brilletje opdoen
    die krijge je automatisch bij de film

    Ik denk dat ik gewoon zou gaan? Ondanks het feit dat het misschien wat lastig is.
    Als je in de bioscoop een film kijkt geeft dat toch een heel ander effect dan dat je die thuis kijkt. Zeker nu het de laatste film is van HP.

    Defensive schreef:
    Was dat één keer dat je dat had in de bios, of vaker? Ik weet niet wat ik zou doen, het ligt er maar net aan.

    Eén keer, maar het is echt niet zo fijn om een hele film lang naar een dubbel beeld te kijken - ik heb liever gewoon helemaal 2D. Dus heb ik dat niet nog een keer getest ;p

    Maar een opticien wist me te vertellen dat ik dus blijkbaar geen diepte zie, toen ik dat vertelde van die ene film :/ Zo maf.

    Harry Potter 7.2 komt ook in 2D. Aan het eind van de trailer staat dat.


    I was an angel living in the garden of evil

    SchoenVeter schreef:
    bij een 3D film moet je wel zo'n brilletje opdoen
    die krijge je automatisch bij de film

    Ja, die had ik op. Dat had ik wel begrepen x'D.

    In mijn bioscoop hebben ze geen 3d dus moeten ze hem wel gewoon tonen?(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou 'm thuis gewoon downloaden ofzo (neem aan dat er vast wel een illegale versie is), naar een dubbel beeld gaan kijken is ook zo'n onzin. Moet je daarvoor nou 10 euro betalen? Best belachelijk dat er met mensen die moeite hebben met 3D geen rekening wordt gehouden. Ik bedoel, laat mensen dan tenminste kiezen tussen normale biosfilms of 3D. Butyeah..


    No growth of the heart is ever a waste

    LetsKrull schreef:
    (...)
    Ja, die had ik op. Dat had ik wel begrepen x'D.


    aha xD
    sorry, ben niet helemaal helder op dit moment xD

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 20:33 ]

    Wachten tot ie op dvd uit is.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou de traditie niet verbreken en gewoon gaan later kijk je 'm wel terug op dvd. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    C18 schreef:
    Ik zou 'm thuis gewoon downloaden ofzo (neem aan dat er vast wel een illegale versie is), naar een dubbel beeld gaan kijken is ook zo'n onzin. Moet je daarvoor nou 10 euro betalen? Best belachelijk dat er met mensen die moeite hebben met 3D geen rekening wordt gehouden. Ik bedoel, laat mensen dan tenminste kiezen tussen normale biosfilms of 3D. Butyeah..

    Vind ik nou ook.