• Nou, ik wil dus eens wat anders met mn haar, maar ik weet niet precies wat.
    Soms haal ik wel eens iets uit dromen, jeweetwel ook inspiratie voor verhalen and stuff. Nou had ik dus laatst gedroomd dat ik mn haar iéts korter had, net tot over mn schouders, en dat ik een rechte pony had laten knippen die ik roze had laten verven. In mn droom stond t me echt leuk, maar ik weet dus niet of t ook écht leuk zou staan.
    Vandaar dat ik jullie quizzers om jullie menig vraag ^^ Dus, denken jullie dat t me zou staan? En als niet, wat zou me dan wel staan volgens jullie? :3


    Dit is trouwens niet echt de geweldigste foto die k had, maar mn mobiel doet nogal raar dus k kan even geen foto's uploaden..

    Edit: Of een schuine pony ofzow. Like dit, maar dan met mn eigen blond, ik ga mn haar niet helemaal doorverven.. ;p

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 21:43 ]


    Inspiration can hit you any time

    Het zal wel leuk staan maar dan moet je je hele haar fel roze laten verfen, niet alleen je pony, EN STIJLEN! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Het zal wel leuk staan maar dan moet je je hele haar fel roze laten verfen, niet alleen je pony, EN STIJLEN! (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catdog schreef:
    Als het stijl was het iets anders, -je kan het altijd stijlen.
    Ik denk geen pony nemen als je het niet stijlt.
    Maar je haar nu is moooi. (:

    En zulke krullen elke dag stijlen is niet aan te raden, je haar gaat er sowieso kapot van.

    Maar ik denk dat je wel mooi zou staan met wat blonde higlights en een paar lowlights, geen roze though :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh trouwens,
    Thanks to everyone who said dat mn haar zo ook mooi is <3

    Maar toch, ik wil iets anders :3


    Inspiration can hit you any time

    Dat tweede kapsel kan geen kapper knippen, just sayin'
    Als je 'Scene-haar' wilt, moet je dat zelf in het model knippen, want de kappers snappen dat niet :'D Er zitten trouwens ook een Shitload aan extentions en bleekmiddel in.

    Als je het écht wilt veranderen?
    Laat het iets blonder maken met lichtbruine highlights, laat heel lichte laagjes knippen en in een punt, geen pony maar een flinke schuine scheiding, en draag het in de 'wet look'. Ik weet zeker dat dat mooi zal staan!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Beleza schreef:
    Daarbij, een rechte pony met krullend haar ziet er heel maf uit. Tenzij je het elke dag wil stijlen, zou ik het niet doen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James