• Ja, wie kent die stijl of is een Rainkey [likeme]?x3

    als je de stijl niet kent; http://nl.wikipedia.org/wiki/Rainkey_subcultuur


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Er staat niks op wiki. ö


    blame the bully.

    ö mss moetk ff de link kopieëren dat ie het dan doet ><
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Rainkey_(subcultuur)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    whaha hip :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oewhh ,,Ikke ook een rainkey sijn ??:$??


    Crack a bottle

    ö mss moetk ff de link kopieëren dat ie het dan doet ><
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Rainkey_(subcultuur)

    Ik heb respect voor ze.
    -Wordt gek van Hello Kitty en koekjesachtige figuren-


    blame the bully.

    voor bij wie de link het niet doet, dit is wat er staat ;D

    Rainkey is sinds kort een compleet nieuwe subcultuur. Deze tieners die zichzelf ‘Rainkeys’ noemen gaan vrolijk door het leven en hebben een hekel aan het saaie alledaagse gedoe. Vaak zijn deze Rainkeys gek op regenboogjes en aapjes (zowel echte als cartoon). Ze houden van felle- neon- of fluoriserende kleuren en vinden het leuk omdat te combineren met zwart.

    Rainkeys zijn vaak dol op muziek en luisteren het dan ook het liefst 24/7. Al hebben de meesten het niet zo op R&B, Rap en/of Hiphop, hier en daar zijn er wel wat Rainkeys die het top vinden.

    Voor Hello Kitty en Cupcakes geldt eigenlijk hetzelfde onder de Rainkeys als de R&B, Rap en Hiphop – het is bij de meesten niet erg gewild al zijn er echter wel enkelen die het top vinden.

    Rainkeys zijn vaak niet bang om zichzelf publiekelijk voor gek te zetten. Meestal vinden ze het juist grappig om de reacties van mensen te zien.



    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rainkeys zijn vaak niet bang om zichzelf publiekelijk voor gek te zetten. Meestal vinden ze het juist grappig om de reacties van mensen te zien.


    Da die ik altijd xD

    rainkey is vétt!
    had er nog nooit van gehoord maar t is echt heel cool!


    i need you like a heart needs a beat.

    Dan is denk ik een vriendin van mij een Rainkey x'] klopt precies die beschrijving:'D


    Why don't you break my heart

    <3 i want a picture!<3


    Hey love.

    Hmmzz ik ben geen echte rainkey.. I lohove Hello Kitty en ben wel Van da R&BslashHip Hop

    ikke ook niet egte rainkey ,,ik lief Hello kitty en like rap en hip hop ook wel ,,maar de staat dat sommige rainkeys daar wel vn houden ,,duss mag ik nog steeds een rainkey sijn (A):$??


    Crack a bottle

    ikke ook niet egte rainkey ,,ik lief Hello kitty en like rap en hip hop ook wel ,,maar de staat dat sommige rainkeys daar wel vn houden ,,duss mag ik nog steeds een rainkey sijn (A):$??
    ik neem aan van wel :P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)ik neem aan van wel :P


    Yeey [à]


    Crack a bottle

    Dus... gewoon een combinatie van emo, goth en scene (dat weer is afgeleid van de harajuku stijl?)

    ?


    No growth of the heart is ever a waste