• Ik was met me cavia op pad ;D z'n nagels moest worden geknipt..
    ik had hem dus gewoon op me armen..
    & iedereen keek me aan...
    & heb wel paar keer horen zeggen; Ahww wat lief, wat schattig, wat een poepiej etc.
    [Heb een uur met hem op me arm gezeten ;P hij vond et wel lekker. & me t-shirt wou hij ook opeten]

    Btw, dit is mijn Cavia genaamd; Voldie ;D



    Mijn harmonica beest ;D
    10 maand is hij nu ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waaaww
    wat een schatje
    Ook een hele gepaste naam (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Haha, een goede vriend van mij is altijd met z'n papegaai op stap, dan krijg je ook vaak leuke reacties. Dat beest kan bijvoorbeeld ook afrekenen in een winkel.:'D
    Lief beestje. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Haha, een goede vriend van mij is altijd met z'n papegaai op stap, dan krijg je ook vaak leuke reacties. Dat beest kan bijvoorbeeld ook afrekenen in een winkel.:'D
    Lief beestje. ^^


    Cuwl ;D ik had eens een meisje/vrouw gezien die had een ratje bij dr shirt in ;D.

    @Taraluis, haha dankje ;P de naam heb ik niet zelf bedacht.. ik wist niks.. dus ik heb aan mensen gevraagd ;D de eerste zei Voldie, en toen begon de rest ook allemaal harry potter namen te noemen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geniale naam


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wat schattig :3
    Natuurlijk voelde je je bekeken, je wérd bekeken. Ik zou iemand ook bekijken als die met een cavia op zijn/haar schouder over straat liep ;D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Wat schattig :3
    Natuurlijk voelde je je bekeken, je wérd bekeken. Ik zou iemand ook bekijken als die met een cavia op zijn/haar schouder over straat liep ;D



    Mwehh was me arm =O als et me schouder was kon ik hem niet goed vast houden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij is echt super schattig! <3


    Life is hard and then we die

    Fellatio schreef:
    (...)

    Cuwl ;D ik had eens een meisje/vrouw gezien die had een ratje bij dr shirt in ;D.

    @Taraluis, haha dankje ;P de naam heb ik niet zelf bedacht.. ik wist niks.. dus ik heb aan mensen gevraagd ;D de eerste zei Voldie, en toen begon de rest ook allemaal harry potter namen te noemen xd


    Ik wilde dat met mijn kat doen en het tuigje was hij aan gewend, maar het riempje werd geen succes, want dan vertikte hij het om mee te lopen. Teveel enge geluiden. :'D
    Als ik ooit nog een kat erbij krijg of een ander klein huisdier doe ik dat wel. Ging vroeger ook vaak met de rat van m'n zus op stap. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ik wilde dat met mijn kat doen en het tuigje was hij aan gewend, maar het riempje werd geen succes, want dan vertikte hij het om mee te lopen. Teveel enge geluiden. :'D
    Als ik ooit nog een kat erbij krijg of een ander klein huisdier doe ik dat wel. Ging vroeger ook vaak met de rat van m'n zus op stap. :]


    Was het de bedoeling dat je heletijd kat zegt? XD dat dus zo'n baby katje in je shirtje zit? want ik vat hem anders niet meer xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Was het de bedoeling dat je heletijd kat zegt? XD dat dus zo'n baby katje in je shirtje zit? want ik vat hem anders niet meer xd


    Haha, ja. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sapphira schreef:
    Wat schattig :3
    Natuurlijk voelde je je bekeken, je wérd bekeken. Ik zou iemand ook bekijken als die met een cavia op zijn/haar schouder over straat liep ;D


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Haha, ja. :'D


    Haha ik zie het gwn voor me ;D katje in shirt met de potjes over et stof heen en dan om zich heen kijken ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat een lieverdje. ^.^
    Wij knipten de nagels van onze cavia's altijd zelf. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taraluis schreef:
    Waaaww
    wat een schatje
    Ook een hele gepaste naam (A)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Asleep schreef:
    Wat een lieverdje. ^.^
    Wij knipten de nagels van onze cavia's altijd zelf. (:


    Wij hadden het nog nooit gedaan (: dus jah ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you