• Oke ik vertrek binnen 4 minuten naar school, en -3minuten ondertussen- en ik heb er totaal geen zin in. Ook al is het maar een halve dag. + Ze hebben mijn map waar iets belangrijk in zat en mijn turnzak gestolen ö wie heeft er nog geen zin om naar school te gaan? :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb tot 5 over 12 omdat mijn lessen na het 5e uur vervallen en we 40-minuten rooster hebben. Maar ik moet vrijdag een PO (praktische opdracht) voor wiskunde inleveren en daar ga ik op school aan werken. Voor de zogehete Z-uren (zelfstandige uren) waarvan we er 80 in het jaar moeten maken.


    To live would be an awfully big adventure

    Wat ben ik blij dat ik stage heb, ook al is het maar voor een week.


    <3

    Ikke :Y)
    Ik heb het eerste uur vrij, maar dan heb ik nog steeds allemaal stomme vakken ): Natuurkunde, nederlands, frans, duits -lekker veel talen op 1 dag-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik. Sowieso. Ik moet van 10:20 tot 15:20. Op zich niet een lange dag, maar toch, ik heb er geen zin in. (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik begin vandaag om 10:45 en ben klaar om 14:10.
    Dus eigenlijk heb ik best een korte dag.

    Ik was om 10:25 begonnen en 13:25 weer uit. En ik had me voorgenomen om de hele middag te leren, en ik heb tot nu toe 1 bladzijde geleerd. wauw. :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik heb nooit zin om naar school te gaan, maar gelukkig zijn de lessen nu afgelopen en heb ik alleen nog een toetsweek :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben nu thuis om te leren, want ik heb vanaf morgen examens. Dus moet ik voor 4 uur naar school om een examen te maken, waar ik dus geen zin in heb!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik begon vandaag om 8 uur en eindigde om 3 uur. ;D
    Morgen heb ik 1ste uur standaard vrij, en nog 2 uur uitval daarna doordat Nederlands uitvalt. Morgen dus les van 11:00 tot 16:00, dat valt wel mee. (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik ben nu thuis omdat mijn beugel geplaats is wat doet dat pijn!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lang leve vakantie _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen