• Mijn leerkracht Frans zei dat we een luistertoets gingen maken en een blaadje moesten halen uit ons werkboek. Ik had dat blaadje juist niet bij en ik mocht hem niet maken, terwijl een andere jongen de vragen mocht overschrijven voordat ze begonnen aangezien hij het ook niet meehad. Toen ik vroeg of ik het mocht doen, zei ze nee. Na de les zei ze dat ik hem niet meer moest maken en dat hij niet zou meetellen.
    Na school zei ze dat ik een 0 zou krijgen omdat ik hem niet had gemaakt, terwijl ze duidelijk had gezegd dat hij niet zou meetellen aangezien ik dat blaadje niet meehad. Ik vind het zo oneerlijk dat ik de vragen niet mocht overschrijven en die andere wel ): Nu ben ik helemaal gebuisd voor Frans ): (onvoldoende)


    Olive

    da's nog eens een rotleraar :Y) (en ik vind frans een rottaal xD)


    Signature:

    Wat een rotwijf. Ga het hogerop zoeken. Dit zou ik echt niet pikken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wtf, das echt een rare lerares :S
    Maja, het is iig wel kut.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Een docent mag dat niet doen, dat gaat tegen de wet in hoor, lol. Ga naar de directeur, dit kunnen ze niet maken.

    Laten we haar verbanden.

    Cellophane schreef:
    Laten we haar verbanden.

    XD

    Ga naar je mentor? Dit is écht heel lullig, en straks blijf je zitten of zo door zo'n stomme fout van dat stomme wijf.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aah, heel vervelend zo'n wisselvallige leerkrachten. ;3 Ben je nu in het totaal gebuisd? Dan zou ik zeker naar je titularis gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rotmens.


    SLOAN.

    Dat slaat echt totaal nergens op. Ik heb respect voor straffen die leraren geven, maar als je daardoor een onvoldoende krijgt, niet meer. Dat kunnen ze niet maken...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    En op dit moment stap je naar je mentor of afdelingshoofd, want dit is gewoon oneerlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat slaat echt nergens op, gewoon gaan klagen! xd


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Stereophonic schreef:
    (...)
    XD

    Ga naar je mentor? Dit is écht heel lullig, en straks blijf je zitten of zo door zo'n stomme fout van dat stomme wijf.(cat)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ga haar aanklagen (: Dat zegt een vriend van mij altijd als hem iets niet aanstaat. Hij wil echt iedereen aanklagen. Maar in dit geval heb je ook echt een goede reden.. Ik zou me echt zwaar genaaid voelen(cat)(cat)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 16:54 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?