• heb ik dan maar elfenflesjes gemaakt en mijn kamer her-opgeleukt.





    Hebben jullie ook wel eens van die leuke ideetjes?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 15:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waaaaaar haal je die flesjes vandaan :'D Ik had 't er vandaag nog over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rizzoli schreef:
    Wat leuk ;3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oh, wat vet! Ik heb laatst een oud tijdschrift verknipt, en alle mooie plaatjes bij elkaar geplakt op een heel groot vel.


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    ze komen uit de Casa =D.

    Ik had ooit een vriendin een keer verrast met zo'n klein potje waarin ik glinsters had gedaan. En op de dop plakte ik een briefje "Instant Edward", omdat ze voor de grap altijd tegen haar vriendje zeurde dat hij niet glinsterde zoals Edward.

    En nu hebben ze nog een hele hoop meer van die flesjes dan toen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De Casa? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eh ja, hebben ze die niet in Nederland?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nee? Niet dat ik weet :'D Zijn die flesjes duur?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee ik geloof max €1,50 per stuk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Misschien eens gaan kijken in de action shop? En ik weet dat jullie die wel hebben want er is er een in Sluis :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.