• Ik dacht zo.
    Laat ik foto's trekken met de camera van mijn broer. Ik heb die memoristick verkeerd gestoken en nu krijg ik et er ni meer uit. Ik had met iets geprobeerd dat eruit te halen en nu zit dat ook vast. Ik ga dat eerst aan mijn ma zeggen en zij moet dat maar aan mijn broer zeggen. Hij zal er wel voor kijken.
    Jullie mogen lachen, hoor.


    Fanta rules

    omg >< das niet bepaald echt slim, that sucks ;o bij ons zit dat ding er gwn in en halen we `m er niet uit XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik mol ook wel eens de belangerijke dingen van de gene die in het huis wonen. Maar ik val, stoot het om of doe iets anders sukkelig. Maar geef het eerlijk toe dan ben je het beste bezig.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    *ik zeg ff niks, lijkt me het beste*

    nee hoor, iedereen kan toch zoiets gebeuren? toch? ;#

    ik ben ook dom (:
    ik heb een keer babymelk gedronken -.-
    ik wou weeten hoe dat smaakte x'D


    don't Worry...Be gay.

    O my gosh jij lijkt op mij ik heb laatst de foto camera kapot laten vallen n_n


    I do not hook up.

    HAHHAHAHA DAT HEB IK ZO VAAAKK XD

    mijn pa heeft allemaal fotos van Mij op hem zijn PC staan en dat laat hij ze de hele familie zien dus ook als ik gaar kijk door de flits XD

    ik voel je pijn XD


    ...

    ik ben ook dom (:
    ik heb een keer babymelk gedronken -.-
    ik wou weeten hoe dat smaakte x'D

    ik heb eens twee flesjes kattenmelk gedronken
    en mijn ma zei dan; zorg dat je niet begint te miauwen,hé


    Fanta rules

    (...)
    ik heb eens twee flesjes kattenmelk gedronken
    en mijn ma zei dan; zorg dat je niet begint te miauwen,hé

    was het lekker x'D?


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    was het lekker x'D?

    jaa, anders had ik er geen 2 gedronken
    en nu iedere keer als ik langs die flesjes passeer in de winkel dan begin ik te roepen en ernaar te wijzen


    Fanta rules

    ik heb dat van mn ouders laten vallen (x
    kapot xD

    ik heb dat van mn ouders laten vallen (x
    kapot xD

    slim, ik heb die van mij pa kapot gemaakt en hoe weet ik ni meer


    Fanta rules

    OKe,, Ik ben ook niet bebaalt de slimste thuis, En mol ook val alles, maar een memoristick verkeerd gestoken, is me nouw nog nooit overkomen. Het Zou wel echt iets voor mij zijn om te doen hoor, ik heb wel is me oplader van me Mobiel er verkeert in gestopt, en die kreeg ik er ook niet meer uit. Dus het is best wel hetzelfde, terwel je echt merk, Van, Warom pas dat ding er niet in, maar je blijft duwen, en nu heb ik een andere Mobiel :D
    Dus dat stom heid, kan ooit nog wel is goed van pas komen ;)


    Dunno ><

    Ghèhè, volgende keer doe je het maar een beetje voorzichtiger hé ;)