• HayHay.

    Ik begin weer een nieuwe serie en daarvoor heb ik even wat rolletjes nodig. Ik zal straks even vertellen waar het over gaat maar hier zijn de rollen:

    Vriendin Gustav+hoofdrol; [BEZET] GUSTIPIRAAT
    Vriendin Bill; [BEZET]Billneukerx3
    Vriendin Tom; [BEZET] LOLLIPOPx3
    Vriendin Georg; [BEZET] TOMxKxBITCH
    BF hoofrol [2]; [BEZET]xdreamxOn/
    BF Bill; [BEZET] BILLxKxBITCH
    Zus vriendin Gustav; [BEZET] xNIJNTJE
    Zus BF 1; [BEZET] Nickaaii
    Zusje BF 2; [BEZET] DevlStar
    Huppelkut die Bill denkt te krijgen; [BEZET] JOYCELECTRO
    Huppelkut die Gustav denkt te krijgen;
    [VRIJ]
    Oké wat ik moet weten is;


    Rol & Waarom;
    Naam;
    Leeftijd;
    Likes;
    Disliks;
    Broers;
    Zussen;
    Woonplek;
    Karakter;
    Plaatje;
    Tekstje;


    Oké nu even waar het verhaal over gaat.
    Nou het gaat dus over dat je Tokio Hotel wél leert kennen alleen je mag Gustav gewoon niet jullie hebben alsmaar ruzie en dat houd maar gewoon niet op. Zal hieruit een échte liefde groeien?
    ff kort waar het over gaat. Ik heb nog geen titel dus als iemand ideën heeft ^^

    DUS WIE WILT ER ROLLEN =]


    Love is in the air'<3

    vriendin tom ^^

    Vriendin Tom ^^

    Info kmot zo

    Naam; Annelies

    Leeftijd; 16

    Likes; IceCream, Hello Kitty, chocolade, vrienden, muziek

    Disliks; Mensen die een té groot ego hebbe, spinnen, insecten

    Broers; 0

    Zussen; 2

    Woonplek; Berlijn

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67082

    Tekstje;

    Komt zo :^)

    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben al 16 jaarjtes. Op de foto zie je mij zoals ik nu ben maar ik heb een nieuwe piercing namelijk snakebites in m'n onderlip. M"n haar, dat heb ik helemaal zelf gedaan mooi is het niet? Nou, ik houd véél van IceCream, chocolade, Hello Kitty, m'n vrienden en muziek maar ik heb een grote hekel aan mensen die denken 'het' te zijn, insecten en spinnen. Voor de rest is dit mijn karakterschets ;: Lief, spontaan, sosm bitchy, grote mond, vrij snel jaloers, koppig. Okay moest je nog iets willen weteb wat van, just ask i don't bite.

    Ciaoz bitchaz(H)

    Bf hoofdrol :

    Naam; Chantou [=Sjantoe]

    Leeftijd; 16

    Likes; Lolly's,Hello Kitty,Betty Boop, Jongens, Kinders Irriteren,Muziek luisteren

    Disliks; Insecten,Eenden,Huppelkutjes,Zusje's¬¬

    Broers; 1 broer van 19: Jimmy

    Zussen; 2ling zusjes van 7: Isabella&&Jasmina

    Woonplek; UHh.. Mag jij kieze :P

    Plaatje;
    http://i274.photobucket.com/albums/jj243/whale_taffy/scene/byootaful.jpg

    Tekstje;
    Heej mense, Ik ben Chantou ,16 jaartjes jong en ik heb een zware Lollyverslaving:P, Ook lieft ik Hello Kitty&& Betty Boop en me BF natuurlijk :P
    Ik heb een broer : Jimmy, en 2 susjes : Isabella && Jasmina, Irritante kinders dat die 2 sijn¬¬
    Najaa,, Waar ik echt een hekel aan heb zijn insecten,, een eenden raar maar waar:P
    Maa nu moet ik gaa ,me moeder roept of ik wil helpen ,,en zon lief meisje Ùhum doet dat natuurlijk wel even..(A)


    Crack a bottle

    vriendin tom of Georg

    Naam; Charissa

    Leeftijd; 16

    Likes; streetdance, ijsjes, schoenen en zingen

    Disliks; spinnen en andere insecten, tomaten en huppels

    Broers; ja 1 Sam vn 18

    Zussen; joa 2 een tweeling van 14 sara en Kim

    Woonplek; D-land

    Plaatje; http://4.bp.blogspot.com/_2-7AdSkZA7I/SJ41KGhrPjI/AAAAAAAAOfg/6M1sf1oqm78/s1600-h/tn2_mischa_barton_3.jpg

    Tekstje: Hoi ik bn Charissa en 16jaar. Ik bn vrij bitchy en heb een groot ego. Ik hou vn dansen en uitgaan en trlijk vn mijn vrienden. Ik haat huppels en spinnen. Ik hb een broer en 2jongere zussen. Ik heb een grote bek en kn niet stil zitten. Ik bn fn van sammy Deluxe en Chris Brown, Jups I'm Into Rap en Hip-hop. Ik doe ook soms modellenwerk bij het modebedrijf vn mijn ma. mijn pa is het afgetrapt me een andere vrouw,..x33


    *He's the one.

    kan ik BF Bill?


    Lalalalalalalala.

    vriendin tom ^^

    Naam;
    joyce
    Leeftijd;
    16
    Likes;
    TOM<3zingen,shoppen,partys,muziek
    Disliks;
    spinnen,naalden,
    Broers;
    Nhee ^^
    Zussen;
    1 zus van 18 ^^
    Woonplek;
    bij ouders
    Plaatje;
    http://www.musicremedy.com/webfiles/artists/SaraPaxton/SaraPaxton-01-big.jpg
    Tekstje;
    Héééj schatjes <3 mijn naam is joyce en ik ben pas 16 geworden..eindelijk ^^.Ik houw ontzettend veel van mijn vrienden en vooral van tom,voor hem zal ik sterven en dat meen ik ook n_n!Spinnen vind ik echt afsschuwelijk dus die beesten moet je uit mijn buurt houden ö een dag zonder muziek is voor mij een dag niet geleefd.Maar ik moet gaan nu ^^ de balle!<3
    Ik wil die rol omdat tom gewoon ALLES is.

    trouwens en doe ook maar vriendin Tom


    Lalalalalalalala.

    VRIENDIN TOM&BF BILL ALS HET KAN


    Lalalalalalalala.

    VRIENDIN TOM&BF BILL ALS HET KAN



    Ehm, vriendin Tom is helaas bezet ik wil er wel een rol ij doen voor jou als BF Bill. ^^


    Love is in the air'<3

    Mg ik dn Vriendin georg.???


    *He's the one.

    Naam;Siham

    Leeftijd;17

    Likes;Tokio Hotel&shoppen

    Disliks;nerds&chocola

    Broers;nee

    Zussen;tweelingzus

    Woonplek;Parijs

    Karakter;bitchy,lief&betrouwbaar

    Plaatje;kies jij maar

    Tekstje;


    Haay peoplex3.Ik ben Siham en ben 17 jaar oud.Ik vermaak me prima met het leventje in de meest modieuse stad ter wereld.Ja Parijs ja!Ik ben een enorme Tokio Hotel fan en omdat mijn ouders rijk zijn mis ik geen een concert.Trouwens ik ben gewoon een persoon die er altijd goed uitziet&dat kan ik niet anders als je iedere dagt in het centrum te vinden bent.Oh voor ik het vergeet ik heb een hekel aan bonbons,want chocola is zo goor.Kut! ik moet gaan.Ciao x3


    Lalalalalalalala.

    zus vriendin Gustav

    Naam;Raquel

    Leeftijd;20

    Likes;milkshake's,muziek,rond hangen,sieraden,zingen

    Disliks;crocs,mensen die liegen,ruzie's

    Broers;zusje vriendin gustav x]

    Zussen;ooh die staat daar boven xD

    Woonplek;berlijn

    Plaatje;http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje;Hallo ^^ De naam die ik heb gekregen bij geboorte luid Raquel. 20 ben ik op de wereld gezet in hartje Berlijn waar ik nog steeds woon ;] Ik ben een lief en behulpzaam persoon die ook behoorlijk koppig kan zijn. Ook ben ik altijd eerlijk. ALTIJD !! Mijn zusje is de vriendin van Gustav. DE Gustav. Je weet wel Gustav van Tokio Hotel ;] Ze zijn echt heel leuk samen. Ze is nu echt gelukkig en ik hoop dat ze zo blijft. Ooh ik moet gaan. Daag <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: Vriendin Georg.
    Naam: Feline
    Leeftijd: 17
    Likes: TH, spekkies, uitgaan, dansen, iets leuks doen met Georg, TGeorg aflebberen enso ;)
    Dislikes: Huppelkutjes, school en TH-Haters
    Broers: 2 (19 en 16)
    Zussen: 1 (13)
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/fotoboek/viewphp?id=67362 (is het plaatje niet goed mag ook een andere)
    Tekst:
    Hey sgaat.
    Ik ben Feline. Ik ben 17 jaar. Ik heb een onwijs lekker vriendje Georg Listing. Ik hou héééél veel van hem. Veder hou ik nog van dansen, uitgaan, spekkies en andere snoep. Ze vinden dat ik behoorlijk brutaal ben, maar ik kom altijd alleen maar voor me menig uit. Ik heb donker haar en blauwe ogen.
    Greetz Fee.





    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    vriendin georg info volgt

    Rol & Waarom; Vriendin Georg omdat Hij ook sexy en Hot is en omdat ik nog nooit in je quiz heb gespeeltxD

    Naam;Linda

    Leeftijd;19Jaar

    Likes;Georg,RockMuziek,Mijn Gitaar,Gedichten schrijven, Concerten, shoppen,Zwemmen, Zonnen,Vakantie

    Disliks;Huppels troella's, Barbie's, Wanabee's, Nurts, Opdringerige Fans, Kutweer, Insecten.

    Broers;1Broer van 18;Spike

    Zussen;Geen

    Woonplek; Deutchland

    Karakter;Lief, Spontaan, Gezellig, Hyper, Wild, Zorzaam,Plaagkont,Brutaal

    Plaatje;http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg

    Tekstje;

    Heey, Ik ben Linda en ben 19Jaar, Ik ben Dol Op Mijn Gitaar en gedichten schrijven over hoe ik me voel, Ik heb 1 Broer die 1jaar jonger is dan ik Spike, Ik woon in Deutchland en ben een echte TH Fan Vooral Om Georg Listing, Hij is gewoon de leukste en sexyste van de groep en elke concert sta ik wel aan zijn kant, Ik ben een Lief,Aardig en Spontaana Meid maar ik kan Ook een grote bek hebben als er iets is wat me niet bevalt, ik haat totaal Huppels en Barbie's dus als je er 1 bent rot dan maar snel op!,Maar ik wordt gebeld! Doeghh(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mg ik dn Vriendin georg.???


    Jup.


    Love is in the air'<3