• Heeey allemaal!

    Wie is er hier allemaal naar de Nederlandse versie van de musical WICKED geweest?


    Als je er heen bent geweest, welke twee hoofdrolspelers had je? En wat vonden jullie van Jim?

    Ik heb zin om erover te discussiëren :P


    Life is hard and then we die

    Mijn zus is ernaar toe geweest in London, twee jaar geleden...
    Maar nee, ik wil er wel naar toe :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik :] Celine en Chantal en ik ben blij dat het Celine was ipv Willemijn =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    K ga er volgende week heen (yeah)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben er heen geweest in London, en zou eigenlijk ook nog wel de Nederlandse versie willen zien :3


    As travars

    Eledhel schreef:
    Ik :] Celine en Chantal en ik ben blij dat het Celine was ipv Willemijn =D
    Hoe kun je Celine en Chantal hebben gehad :P? Die spelen allebei Glinda :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb hem wel gezien , maar niet de nederlandse versie.
    Ik heb hem in Londen gezien.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik houd niet van musicals.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoe kun je Celine en Chantal hebben gehad :P? Die spelen allebei Glinda :P

    Oh, faal, dan die andere understudy voor Elphaba. Of hoe je die naam ook schrijft :'D Ik ben niet zo scherp deze avond, lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh, faal, dan die andere understudy voor Elphaba. Of hoe je die naam ook schrijft :'D Ik ben niet zo scherp deze avond, lol.
    Bedoel je Renée? Ja zij is ook heel erg goed :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Bedoel je Renée? Ja zij is ook heel erg goed :D

    Oh ja, dat was hvaar naam. Van wat ik later heb gehoord, is zij mijn favoriet.. En Chantal, pff wat een rotstem heeft zijfen arg mihmjn toetsebbord werkt niet mee op mn mobiel, sorry.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh ja, dat was hvaar naam. Van wat ik later heb gehoord, is zij mijn favoriet.. En Chantal, pff wat een rotstem heeft zijfen arg mihmjn toetsebbord werkt niet mee op mn mobiel, sorry.
    Ja ik vind Chantal ook niet echt goed, ik vind Celine veel beter. Renée speelt beter dan Willemijn, Willemijn is meer een zangeres.


    Life is hard and then we die

    Ik ga erheen in Londen en ik heb geen idee wie de actrices zullen zijn :3
    Al weet ik wel dat het in ieder geval niet Kristin Chenoweth en Idina Menzel zullen zijn. Zij waren de allereerste Glinda en Elphaba in Amerika en ze zijn zooooooo goed <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.