• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)


    Mhihiihih, (A)(duivel)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ziet al een stuk beter uit dan de vorige versie ^^

    Heel toevallig dat ik nu net op mijn mobiel zit. Dit is echt geweldig!

    Erg mooi! Goed gelukt! Aanezien al mijn computers gecrast zijn, zit ik altijd op Q via mijn mobiel en tablet! Maar aangezien ik gewent ben aan het gewone, gebruikt ik dus de gewone site, maar het is echt mooi geworden!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Montrose schreef:
    Ziet al een stuk beter uit dan de vorige versie ^^

    Haha, dat mag ik hopen :D


    Dit is mijn signature...

    Awesome ;d. Alleen ik zie niet de kleuren van mijn eigen template klopt dat? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nice Rutger! :D

    Misschien een kleine suggesties is het misschien mogelijk om in de toekomst ook een template voor de mobiele versie in te kunnen stellen?

    Waar kan ik de top stories en quizen zien?


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Minki schreef:
    Nice Rutger! :D

    Misschien een kleine suggesties is het misschien mogelijk om in de toekomst ook een template voor de mobiele versie in te kunnen stellen?

    O ja, dat wou ik nog zeggen. Daar ben ik nog mee bezig (Y)


    Dit is mijn signature...

    Paynos schreef:
    Waar kan ik de top stories en quizen zien?

    Goed dat je het zegt. Die staan er nu nog niet bij. Ik zal kijken of ik er een mooi plekje voor kan vinden (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ah, beter. Maar is er een mogelijkheid om te kunnen zien dat je een pb/gb hebt?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Efe schreef:
    Ah, beter. Maar is er een mogelijkheid om te kunnen zien dat je een pb/gb hebt?

    Da's een goeie. Dat zal ik nog even regelen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Whaha, je kunt zelfs op je desktop de mobiele versie aanzetten. ^^

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 14:20 ]

    Wow, een heleboel oranje, haha. Het ziet er ook opeens heel anders uit, maar het werkt geweldig. Dit is veel beter dan al die linkjes die steeds over elkaar heen stonden. Dankje Rutger! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Elvenking schreef:
    Heel toevallig dat ik nu net op mijn mobiel zit. Dit is echt geweldig!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)