• vnadaag moestik nablijven met heel de klas. moesten we egt super stil zijn. krijg ik in een keeer een hoest aanval. (je weet wel).. egt zo schamend. hebben jullie ooit wa schamends meegrmsatk in de les


    So Wrong, It's Right <3

    whaha xD ik ben gister met Charissa omdat we aan elkaar stonden te trekken en ik leunde de ene kant op en zij de andere en toen liet ze me los vielen we allebei achterover op de grond xD midden in de gang ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    jaah >.<

    het was pauze iedereen keek naar de trap en ik kwam naar beneden en toen sloeg ik 1 tree over en viel bijna op me bek >.<

    Als wij stil moeten zijn, betekend dat voor ons dat we véél lawaai moeten maken [a] of naar de speelplaats stappen ofzo.
    In onze klas zitten geen engeltjes. (:


    -

    o Zoveel ! Vorig jaar voral, Toen zat ik nog in de eerste en was zupper deruk, De eerste school dag ging ik giganties op me plaat boven aan de trap,, egt zo shernant, En ook zijn ik en 2 vriendin midden in de gang gevallen. Ik wouw me vriendin omhoog trekken want die zat op de gront, duwt de andere mij wag. Vlieg ik half door de lucht en trek me vriendin mee, die vervolgent in me buik trapt en toen lagen we daar midden in de gang, met al die andere leerlingen die je uit staan te lachen.


    Dunno ><

    Maar dat van mij is niet zo erg. Ik zeg bijna altijd tegen de mannelijke leerkrachten, jah dus meneren maar dat vind ik niet klinkenxDxD, daar zeg ik dus bijna altijd mevrouw tegenxDxD
    Jah hoestaanvallen dat heb ik ook voor, man dan schaam ik mij, en vandaag terug, want heb een ontstekking op mijn luchtwegn of zo iets ma jah. heel die klas mij aan t aan kijkn


    Live life limitless.

    zo vaak x_x
    ik ging een keer languit midden in de gang..
    ik schreeuwde een keer; hij stinkt!!
    ehm... ik zei een keer keuhard; =O hij is toch homo!?? bij een bio leraar die homo lijkt x]
    ehm...


    when words fail, music speaks.

    Ugh, zovaak x|