• Ik weet het, hier is vast het een en ander al over gezegd. Maar daar gaat het me niet om.
    Het gaat me erom dat het verhaal van hen 2 eigenlijk net een Quizlet verhaal is. Een van ons had het kunnen schrijven. Misschien zijn er zelfs mensen die ongeveer zoiets hebben geschreven..

    "Het is het WK 2010. Een nieuwe titelsong die de vibe van dat WK aanmoet geven is gevonden in het nummer van Shakira. Iedereen danst en swingt en ook voor het Spaanse elftal is het 1 groot feest. Uiteindelijk winnen zij de finale en zijn zij de wereldkampioen! Maar in die tijd is het onvermijdelijk dat Shakira de spelers van het WK ontmoet en het is onvermijdelijk dat ze met 1 van hen een klik heeft. Namelijk met Gerard Pique. Eerst ontstaat er een vriendschap die zich meer en meer uitdiept. Wanneer het uit gaat met Shakira's vriend en ze naar Barcelona verhuisd, is ze steeds meer bij Pique te vinden. En zo ontstaat het onvermijdelijke: ze worden verliefd."

    Hahaha. Geen idee of het ongeveer zo is gegaan, maar ik maak er ook snel even iets van natuurlijk. Maar ik vind het gewoon echt iets voor op Quizlet. En daarom vind ik het ook leuk dat ze samen zijn ;)
    Jullie?

    x Anna


    Like a phoenix rising from the ashes

    Hahaha geniaal, ik dacht namelijk precies hetzelfde toen ik hoorde dat zij een relatie hadden gekregen xD


    ars moriendi

    Ik vond het eerst echt dom dat ze samen waren, maar langzamerhand kun je er toch niks aan veranderen en nu vind ik ze echt lief samen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    best een leuk en origineel idee
    maar als je het vooral op de waarheid basseerd moetje van die ex vriend van haar ex verloofde maken


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Nu je het zegt ja, haha :P


    Life is hard and then we die

    Ghehe, zo heb ik er nog nooit over nagedacht!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Ghehe, zo heb ik er nog nooit over nagedacht!


    Hope is the only thing stronger then fear

    Wembley schreef:
    Ik vond het eerst echt dom dat ze samen waren, maar langzamerhand kun je er toch niks aan veranderen en nu vind ik ze echt lief samen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.