• Ik heb nog niet echt een breedheidsspurt gemaakt, en ben best dun. Het is daardoor erg moeilijk om dingen te kopen omdat ze vaak te groot zijn. Anders moet ik bij kinderen kopen , maar ik ben ook redelijk lang en dat is dan vaak te kort. Ook vind ik dat minder mooie kleren.
    Weten jullie winkels waar ik wel -altijd- kan kopen? Want ik ken alleen Only en Vero moda en om nou alles daar van te kopen...
    Help needed!


    EGYPTIAN GOD

    Pimkie of New Look?


    Let us die young or let us live forever.

    ikzelf ben ook best dun en ik koop altijd bij de tussen-volwassen-en-kinderen-in afdeling van coolcat
    da's een mond vol:O


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben niet echt dun... dus ik kan je niet helpen, sorry.

    Je kan ook iets groots kopen. Whaha dat klinkt stom.
    Maar ik bedoel, Een groot oversized koel shirt. Dan doe je daar een riem om en een legging eronder.
    Tada :'D!


    Beautiful people, are people who smile.

    Bij de H&M heb je vaak shirtjes die heel lang zijn, ook in kleine maten ;]


    -

    Ik draag XS en S shirtjes van bekant alle winkels en draag gewoon nog broeken maat 158. Omdat ik best klein en slank ben.

    Als je leuke shits zoekt, die goed passen, kijk bij coolcat, C&A, H&M, Piet Kerkhof en Takko Fashion


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Username schreef:
    Je kan ook iets groots kopen. Whaha dat klinkt stom.
    Maar ik bedoel, Een groot oversized koel shirt. Dan doe je daar een riem om en een legging eronder.
    Tada :'D!


    Dat wou ik ook zeggen! Zo'n oversized shirts zijn best wel leuk! (:


    If we had not a soul, music would have created it.