• Ik open 2 topic's en gelijk zie ik mensen andere mensen afkraken.
    Bijv. in het MJ/JB topic.
    MJ word afgezeikt en word een pedo/etc. genoemd en dat vind ik gewoon niet kunnen.
    Ten eerste: Heb je enig bewijs?
    Ten tweede: Laten we het gewoon gezellig houden.
    Ten derde: Kijk, ik houd ook niet van JB maar ik ga hem toch ook niet afzeiken? Waarom zou ik dat doen? Dat heeft totaal geen meerwaarde?

    Ja dit moest ik even kwijt.

    Apocalyptica schreef:
    (...)Oh I see. Ik had ook wel Michael Jackson van MJ kunnen, maar zag de link niet echt waarom het hem zou zijn. Nu dus wel.

    Oké, mooi zo ;P

    Kijk, dat vind ik nou zo mooi aan quizlet hè;) ;

    In het vorige topic zat iedereen van "ohh man, JB en/of MJ zijn dom/pedo/eendagsvlieg/etc..

    Vervolgens opent iemand een topic waarin ze zegt dat ze dit niet vind kunnen, en guess what de reacties daarop zijn? "Ja, precies, dat doe je toch niet!"

    Viel me gewoon even op. :W


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    Kijk, dat vind ik nou zo mooi aan quizlet hè;) ;

    In het vorige topic zat iedereen van "ohh man, JB en/of MJ zijn dom/pedo/eendagsvlieg/etc..

    Vervolgens opent iemand een topic waarin ze zegt dat ze dit niet vind kunnen, en guess what de reacties daarop zijn? "Ja, precies, dat doe je toch niet!"

    Viel me gewoon even op. :W

    Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk andere personen.

    Meer dan de helft op Quizlet zit het hele jaar door en hun periode, niet op letten. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    God man, als iedereen nu eens op een vriendelijke manier zijn mening zou verkondigen, zou iedereen veel gelukkiger zijn!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    You're totally right.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"