• Nu op TV @ RTL 5 20:30
    In een alternatief 1985 zijn superhelden in de ban gedaan door de Amerikaanse federale overheid. Waar voorheen superhelden tot het algemene Amerikaanse straatbeeld behoorden, heeft de overheid het superheldenbestaan illegaal verklaard. Wanneer één van zijn oud- collega's in deze onrustige dagen van de Koude Oorlog wordt vermoord, start de gemaskerde burgerwacht Rorschach een onderzoek. Langzaam maar zeker brengt dit een duister complot aan het licht.


    oh gawd ik heb deze al gezien en hij duurt meer dan 3 uur. En juist omdat hij zo lang is zitten er veel stukken in die je moet volgen om het verhaal te begrijpen. Eigenlijk begrijp ik het verhaal maar voor een gedeelte. Iemand die 'm snapt? Ik snap de bovenstaande beschrijving wel, maar als je de film kijkt lijkt het er niet eens op :l Goeie film tho, I like Rorschach. Want er zitten hele brute stukken bij. Net werd er een arm gebroken, het bot schoot eruit en blood spoot alle kanten op ohyeah. En dalijk wordt er met een bijl in iemands hoofd gehakt en als ik me goed kan herinneren zelfs iemands armen eraf gezaagt. Yep, i luv Rorschach.

    Anyway, explain this movie to me pl0x. halp.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb 'm gezien. Vond 'm awesome. Begreep de helft. Kan je niet helpen. Sorry.

    Celestial schreef:
    Ik heb 'm gezien. Vond 'm awesome. Begreep de helft. Kan je niet helpen. Sorry.
    Ja, dat is 't 'm nou. Erg vette film, maar het verhaal, geen idee waar het over gaat.
    Alleen dat een ex-superheld is vermoordt nadat superhelden illegaal werden en Rorschach de dader wilt vinden.


    I live for the applause, you will die for it.