• GEEN ZORGEN, JONGENS.



    Een onvergetelijke avond zou het worden, althans dat dacht Mel. Weken had ze hiernaar uitgekeken: het zou het grootste feest van het jaar worden. De laatstejaarsstudenten studeerden namelijk af en dat kon niet zonder een overvloed aan alcohol en gehoorbeschadigende muziek voorbijgaan. Een groot deel van de studenten was uitgenodigd om het bij de rotverwende Lucas thuis te vieren; zijn ouders waren namelijk op vakantie en geld had hij genoeg om een gigantisch feest op poten te zetten. Een homeparty met rijkeluiskinderen, populaire diva's, invloedrijke studenten, en Mel.



    Kortverhaal
    Onbekende personen
    Voor zestien jaar en ouder
    Go Out of Your Comfortzone



    ZE ZAL HET ZICH NIET MEER HERINNEREN.



    (plaatje is aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 19:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voorwoord

    De proloog komt vanavond online (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit lijkt me interessant om te lezen. Ik ga me abonneren (;


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    Dit lijkt me interessant om te lezen. Ik ga me abonneren (;


    Yess (: Thanks *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De Proloog staat online! *O* Laat zeker een reactie achter om te zeggen wat je ervan vindt ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoofdstuk 1 — Sophia is ook een feit! Veel leesplezier ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoofdstuk 2 — Lucas staat er ook op! Laat een reactie achter wat je ervan vindt (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoofdstuk 3 — Henry LEZEN LEZEN LEZEN!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoofdstuk 4 en de epiloog staan online!

    Bij deze is mijn verhaal succesvol afgerond! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys