• Ben ik nou de enige die het hele concept van een sprankelende vampier een beetje... tja, stom vindt?
    Waar zijn de sexy vampieren gekleed in leer gebleven? De vampieren die branden zodra ze zon zien! En dan ruiken naar BBQ!
    Nu heb ik zin in BBQ
    Wie is er nog meer allemaal een niet-twilighter?

    Hmm, Louis weigert toch ook mensenbloed te drinken? Enkel bij Claudia, maar dat was om haar te redden van de pest waaraan haar moeder gestorven was ofzo?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Onlangs had ik het er nog met een vriendin over,bij andere verhalen branden ze op of ze moeten een speciale ring ofzo aan hebben bij twilight...een beetje glitters.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Stu schreef:
    Het slaat ook helemaal nergens op n_n
    Lees Anne Rice. Dit zijn vampiers:


    Gosh! I loved that movie! :9~

    Erato schreef:
    Hmm, Louis weigert toch ook mensenbloed te drinken? Enkel bij Claudia, maar dat was om haar te redden van de pest waaraan haar moeder gestorven was ofzo?

    Het probleem is ook niet dat ze geen mensenbloed willen drinken - wat op zich nog zou kunnen aangezien een vampier een mens was ooit en het heel erg mogelijk is dat hij/zij weigert om mensen te doden voor voedsel.

    Het is gewoon vreemd dat die pipo glittert in de zon ;x Dat maakt hem ongeveer even bedreigend als een discobal. En bovendien ook nog eens een enorme Gary Stu aangezien hij knap is en bijna onverslaanbaar --' Stake through the heart won't work, the sun won't work, garlic won't work...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heb ik ook hoor. Ik snap echt niet wat er zo goed aan is. En ik vind dat die schrijfster (hoe heet ze) het hele vampier-concept heeft verklood. Dat zijn toch geen vampiers meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Ja het is ook raar, maar eigenlijk best logisch. Ten eerste moest ze iets bedenken waarom ze niet in de zon konden en niet dood gingen eraan, ten tweede, als je van een ijs achtige substantie bent, ga je glinsteren in de zon ja.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    I agree with you!:Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I don't get it... Verder is Twilight best goed geschreven en zo, mooie verhaallijn en alles, maar die glinstering wordt hem niet, nee xD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben zo een grote twilight-er!
    Ze zijn zoo hot als ze dan in die zon staan met hun six packen!
    MIJN GODDDIE!

    Stu schreef:
    Het slaat ook helemaal nergens op n_n
    Lees Anne Rice. Dit zijn vampiers:



    Is die rechtse niet Brad Pitt? :P Maar je hebt wel gelijk! Glinsterende vampiers, is dat niet een beetje... Sissi?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 15:40 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    omg ik speel zo'n spel, en ik heb pas een champ gekocht en een skin voor hem (met verdommme écht geld) en het is een vampier ohyeah
    is het raar als ik zeg dat hij er sexy uitziet?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 15:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Eagleflight schreef:
    (...)

    Is die rechtse niet Brad Pitt? :P Maar je hebt wel gelijk! Glinsterende vampiers, is dat niet een beetje... Sissi?

    Tom Cruise & Brad Pitt. Dat is trouwens één van de beste vampierverhalen ooit.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Tom Cruise & Brad Pitt. Dat is trouwens één van de beste vampierverhalen ooit.


    Woew :D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    PrincesSnape schreef:
    *steekt hand op* Ik!


    Be weird...Be Kawaii!!

    Het... glinsteren slaat ook nergens op. Ghehe, maar twilight blijft leuk. Stiekem zijn het gewoon half elf en half vampier. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.