• Ben ik nou de enige die het hele concept van een sprankelende vampier een beetje... tja, stom vindt?
    Waar zijn de sexy vampieren gekleed in leer gebleven? De vampieren die branden zodra ze zon zien! En dan ruiken naar BBQ!
    Nu heb ik zin in BBQ
    Wie is er nog meer allemaal een niet-twilighter?

    Ik heb even die OMFG twilight periode gehad maar dan kreeg Harry Potter mijn ziel toch terug, dat was de periode waarin ik dacht 'F*** Harry had Cedric dan toch een houten staak door zijn hart gestoken vóór hij begon te glinsteren"


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het eigenlijk wel cool. Ik snap sowieso niet waarom vampiers zo nodig in leer moeten lopen. Tot nu toe bleek dat ze in veel boeken juist zoals de mensen leven en dat klopt niet helemaal als je elke dag in het leer gekleed gaat:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ze zijn echt homo als ze gaan glitteren. Horen ze niet bang te zijn van zon? xd Ik ben ook zó hard een anti-twilighter. ;')

    Ik weet nog zo'n grappige uitspraak van mijn nicht Yoni vorig jaar tijdens het vuurwerk van één of andere nationale feestdag. Ze zei zo: "They shoot Edward!"
    DIE.WAS.ZO.GESLAAGD! x'd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pemberley schreef:
    Ik heb even die OMFG twilight periode gehad maar dan kreeg Harry Potter mijn ziel toch terug, dat was de periode waarin ik dacht 'F*** Harry had Cedric dan toch een houten staak door zijn hart gestoken vóór hij begon te glinsteren"


    Agree ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben een twilighter, maar dat sparkel-gedoe vind ik ook maar niks :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    Ik ben een twilighter, maar dat sparkel-gedoe vind ik ook maar niks :')
    Mee eens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pumps schreef:



    :hearteyes:

    (H)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Brainy schreef:
    Het... glinsteren slaat ook nergens op. Ghehe, maar twilight blijft leuk. Stiekem zijn het gewoon half elf en half vampier. :3

    Ik zeg altijd Glittering Fairy princess


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Gary schreef:
    Het slaat ook helemaal nergens op n_n
    Lees Anne Rice. Dit zijn vampiers:


    Welke film is dit?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Underworld ftw.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het echt faal! de films zijn leuk (alleen door de faal-acties van kirstin en de six-packs) maar echt die discoballen! geef mij maat the vampire diaries.
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Ik vind Twilight echt niks bijzonders en ik snap echt niet wat er ineens zo geweldig aan is.


    ars moriendi

    ik vind het stom van mezelf dat ik het heb gelezen. en het gaat altijd maar over het einde van het boek, dan gebeurt er iets "spannends". verder is er niks aan. en alleen de volturi heeft nog een beetje het "echte vampier effect".


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Welke film is dit?

    Interview with the Vampire


    REAL vampires.