• Ik vind een jongen leuk, nogal leuk. Maar die jongen heeft nog een vriendin, het loopt nogal erg slecht enzo, hij komt dus ook elke keer bij mij met advies. Maar 4/5 weken terug op msn zei, wat er op neer kwam, dat hij mij leuker vond dan zijn huidige vriendin.
    Gisteravond smste ik heb of hij het nog steeds meent. Ik kreeg een lief berichtje terug met veel kusjes. Alleen ik vond het nogal sarcastisch en vroeg hem of het serieus was. Hij smsde terug van "Wauw. Oke nvm". Vanochtend smste ik hem weer want ik weet niet of het nou serieus was of niet. Ik krijg terug "Lama weetje ik ga hier geen tijd aan besteden zo blijf ik het zeggen." Maar nu voel ik me schuldig want ik kan iemand niet kwetsen, dan voel ik mezelf de hele dag depri (zoals nu)
    Ik vroeg een vriend van mij, mijn beste vriend, wat ik nu moest doen. Die zei dat ik moest wachten omdat hij waarschijnlijk in een tweestrijd is met zichzelf om te kiezen tussen zijn huidige vriendin nu waar het slecht mee gaat en tussen mij.
    Maar ik weet het dus niet meer. Of dat het is of dat ie nu boos op mij is. Ik voel me nu echt zelf kut?
    Heeft iemand advies of weet iemand hier iets mee te doen??


    Yongguk & Daehyun <33

    Wacht inderdaad gewoon af. Hij moet nu kiezen, en dan val je hem best niet te veel lastig.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    laat hem zelf kiezen zou ik zeggen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Asleep schreef:
    Wacht inderdaad gewoon af. Hij moet nu kiezen, en dan val je hem best niet te veel lastig.


    I will be.

    zeg gewoon dat het je spijt en je het niet zo bedoelde.
    en als hij ergens over wil praten hij altijd bij jou kan komen.
    met die worden laat je hem daarna met rust en laat je hem gewoon kiezen.
    niet bang zijn als je niks meer van hem hoort want hij zal dan vast diep aan het nadenken zijn.


    "We accept the love we think we deserve."

    Lekker met rust laten, als hij echt gek op je is komt ie vanzelf wel wanneer hij een keuze heeft gemaakt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ga niet zoeken voor iets, de ware kom je ooit tegen


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Laat hem gewoon even inderdaad. :')
    Het komt wel goed!


    Where there is a sea there are pirates...

    waarom ga je niet gewoon met zn vriendin praten? misschien kun je haar overtuigen dat jij beter voor hem bent?


    Hallo, ik ben nieuw :)

    ssgtcookie schreef:
    waarom ga je niet gewoon met zn vriendin praten? misschien kun je haar overtuigen dat jij beter voor hem bent?
    Niels, geen grapjes maken, dit is een serieuze zaak ja. Stel je voor dat er een meisje naar mij toe komt om mij te overtuigen dat zij veel beter zou zijn voor jou, zou je daar vrolijk van worden (cat)?


    Life is hard and then we die

    Gewoon afwachten, ook al is het zo moeilijk. De jongen komt zelf wel naar jou toe als hij je echt leuk vindt, dan doet hij daar maar moeite voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apate schreef:
    Gewoon afwachten, ook al is het zo moeilijk. De jongen komt zelf wel naar jou toe als hij je echt leuk vindt, dan doet hij daar maar moeite voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Apate schreef:
    Gewoon afwachten, ook al is het zo moeilijk. De jongen komt zelf wel naar jou toe als hij je echt leuk vindt, dan doet hij daar maar moeite voor.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Donaukinder schreef:
    Ik vind een jongen leuk, nogal leuk. Maar die jongen heeft nog een vriendin, het loopt nogal erg slecht enzo, hij komt dus ook elke keer bij mij met advies. Maar 4/5 weken terug op msn zei, wat er op neer kwam, dat hij mij leuker vond dan zijn huidige vriendin.
    Gisteravond smste ik heb of hij het nog steeds meent. Ik kreeg een lief berichtje terug met veel kusjes. Alleen ik vond het nogal sarcastisch en vroeg hem of het serieus was. Hij smsde terug van "Wauw. Oke nvm". Vanochtend smste ik hem weer want ik weet niet of het nou serieus was of niet. Ik krijg terug "Lama weetje ik ga hier geen tijd aan besteden zo blijf ik het zeggen." Maar nu voel ik me schuldig want ik kan iemand niet kwetsen, dan voel ik mezelf de hele dag depri (zoals nu)
    Ik vroeg een vriend van mij, mijn beste vriend, wat ik nu moest doen. Die zei dat ik moest wachten omdat hij waarschijnlijk in een tweestrijd is met zichzelf om te kiezen tussen zijn huidige vriendin nu waar het slecht mee gaat en tussen mij.
    Maar ik weet het dus niet meer. Of dat het is of dat ie nu boos op mij is. Ik voel me nu echt zelf kut?
    Heeft iemand advies of weet iemand hier iets mee te doen??

    Asleep schreef:
    Wacht inderdaad gewoon af. Hij moet nu kiezen, en dan val je hem best niet te veel lastig.

    [red]Als hij het egt meende dat ie meer van jou houd kom je r nog 8ter.
    Ik zou wel stoppen met hem daarover te smssen.
    Ik heb dit zelf ook 1x gehad maar dan was zyn vriendin mijn beste vriendin.
    Uit eindelijk heefdt hij het uitgemaakt met haar voor mij ik voelde me ook kut. Inmiddels heb ik met hem.
    XxSterktee(L)[/red]